اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

پاسخ مثبت اوکراین و فرانسه به درخواست ایران درباره جعبه سیاه بوئینگ اوکراین

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با درخواست ایران و پاسخ مثبت دو کشور اوکراین و فرانسه جعبه سیاه بوئینگ اوکراینی در لابراتوارهای این دو کشور بازخوانی می‌شود.

پاسخ مثبت اوکراین و فرانسه به درخواست ایران درباره جعبه سیاه بوئینگ اوکراین

رضا جعفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس،  در تشریح آخرین وضعیت بازخوانی جعبه سیاه بوئینگ اوکراینی اظهار داشت: جعبه سیاه بوئینگ اوکراینی در حال حاضر در کشور ایران است و در چند ماه اخیر با بررسی‌های کمیسیون بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری جزئیات زیادی از سانحه مشخص شده است.

وی بیان کرد:‌برای بازخوانی اطلاعات جعبه سیاه، ما به کشورهای اوکراین و فرانسه درخواست دادیم که همکاری کنند که این دو کشور به درخواست ایران برای بازخوانی جعبه سیاه بوئینگ اوکراینی در لابراتورهای خود پاسخ مثبت دادند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی تاکید کرد: با حضور نماینده‌های کشورهای ذینفع جعبه‌های سیاه بوئینگ اوکراین خوانده خواهد شد و تحلیل محتوا در ایران است.

جعفرزاده با بیان اینکه اطلاعات جعبه سیاه به پی بردن به چگونگی بروز سانحه کمک شایانی می‌کند، گفت: در چند ماهه اخیر ما منتظر اطلاعات جعبه سیاه نماندیم و یکسری مواد دیگر را بررسی کردیم و جزییات زیادی از سانحه مشخص شد.

به گزارش فارس، 18 دی ماه امسال، بوئینگ 737 اوکراینی با 185 سرنشین 6 دقیقه پس از برخواستن از فرودگاه امام دچار حادثه شد و سقوط کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول