اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

کنترل سیر صعودی ویروس کرونا در کشور در صورت همکاری مردم

نماینده وزیر بهداشت در اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا با اشاره به نقش مردم در کنترل ویروس کرونا گفت: اگر مردم با مسؤولان وزارت بهداشت همکاری لازم را داشته و سفر به استان گیلان جلوگیری کنند شاید در هفته اول فروردین‌ماه سیر صعودی کرونا را کنترل شود.

کنترل سیر صعودی ویروس کرونا در کشور در صورت همکاری مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ایرج حریرچی امروز در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه بهبود نسبی در گیلان نباید باعث کاهش اقدام پیشگیرانه شود، اظهار کرد: برای کنترل ویروس کرونا باید بیماران با علائم شدید و‌ متوسط را از مردم عادی و از ارتباط مردم با یکدیگر جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به بازدید از بیمارستان‌های استان گیلان گفت: به‌محض ورود به استان گیلان از بیمارستان‌های تجهیز شده در استان گیلان و شهرستان رشت بازدید به عمل‌آورده و بعضی از مشکلات را شناسایی کردیم.

نماینده وزیر بهداشت در اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا با اشاره به کاهش سیر صعودی بیماری کرونا در هفته اول فروردین بیان کرد: اگر مردم با مسؤولان وزارت بهداشت نهایت همکاری را داشته و از سفر به استان گیلان و مازندران ممانعت و خود قرنطینه کردن را رعایت کنند شاید تا هفته اول فروردین بتوانیم سیر صعودی این ویروس را در استان گیلان و کشور کنترل کنیم.

حریرچی با اذعان به اینکه متأسفانه تردد در سطح شهرستان‌های گیلان ادامه دارد، افزود: اگرچه میزان ورودی‌ها به شهرستان‌های گیلان کنترل و کاهش پیداکرده است ولی همچنان شاهدیم عده‌ای از مردم این ویروس را جدی نگرفته و در سطح شهر ترددهای بسیار دارند.

وی با درخواست از مردم برای عدم سفر به استان گیلان و مازندران بیان کرد: عاجزانه از مردم درخواست دارم اصلاً به استان گیلان و مازندران سفر نکنند زیرا اگر مردم با مسؤولان همکاری لازم را نداشته باشند تا اردیبهشت یا خرداد شاهد این بیماری بوده و کرونا به یک بحران عظیم تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول