اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  نفت و انرژی

هفته آینده 35 هزار تن نفت کوره در بورس انرژی عرضه می‌شود/برنامه شرکت نفت برای عرضه هفتگی

نماینده شرکت ملی نفت ایران در بورس انرژی گفت: هفته آینده 35 هزار تن نفت کوره 380 سانتی‌استوک در رینگ صادراتی بورس عرضه خواهد شد. قیمت پایه آن منفی 33 دلار در هر تن نسبت به قیمت‌های فوب خلیج فارس در نظرگرفته شده است.

هفته آینده 35 هزار تن نفت کوره در بورس انرژی عرضه می‌شود/برنامه شرکت نفت برای عرضه هفتگی

امیرحسین تبیانیان نماینده شرکت ملی نفت ایران در بورس انرژی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره اولین عرضه نفت کوره در بورس انرژی گفت: قرار است برای اولین بار نفت کوره در کنار سایر فرآورده‌­های نفتی در بورس انرژی عرضه شود. اطلاعیه این عرضه هم اکنون در سایت بورس انرژی قابل دسترسی است.

وی ادامه داد: هفته آینده 35 هزار تن نفت کوره 380 سانتی‌­استوک در رینگ صادراتی بورس عرضه خواهد شد. قیمت پایه آن منفی 33 دلار در هر تن نسبت به قیمت­‌های فوب خلیج فارس در نظرگرفته شده است.

تبیانیان تاکید کرد: قرار بر این است از این پس به صورت منظم و مستمر نفت کوره هر هفته در بورس عرضه شود. نکته قابل توجه آنکه نخستین بار است نفت کوره با تحویل فوب و دریایی عرضه می­شود و سعی ما بر آن است که در آینده با حجم و شکل­‌های مختلف این کار ادامه یابد.

نماینده شرکت ملی نفت ایران در بورس انرژی در پایان گفت: نفت کوره‌ای که هفته آینده در بورس عرضه می‌شود از پالایشگاه‌های مختلفی تولید می‌شود و تحویل محموله از فوب بندرعباس خواهد بود. لازم به ذکر است افرادی که مایل هستند در این خصوص اطلاعات بیشتری داشته باشند می­تواند به سایت بورس انرژی مراجعه کنند.

اطلاعیه بورس انرژی از اینجا    قابل مشاهده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول