اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

تولید و طراحی دستگاه‌های ضد عفونی کننده در آذربایجان‌غربی

مدیر عامل شرکت ایده پردازان دانش الکترونیک پایا گفت: شرکت دانش بنیان در ارومیه موفق به تولید دستگاه ضدعفونی کننده و گندزدایی محیط با استفاده از تکنولوژی پلاسمای سرد بر پایه گاز ازن شده و به تولید انبوه رسیده است.

تولید و طراحی دستگاه‌های ضد عفونی کننده در آذربایجان‌غربی

توحید الهام دوست، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به تولید دستگاه ضد عفونی کننده و گندزادیی محیط اظهار کرد: ، این دستگاه ها توانایی استریل و ضدعفونی  محل بدون نیاز به هیچگونه ماده شیمیایی و به صورت نامحدود را دارد.

وی افزود: این دستگاه  توانایی ضد عفونی و استریل کردن محیط اندام‌ها و  لباس‌ها بدون نیاز به هیچگونه  مواد شیمیایی را دارد و دستگاه ثبت اختراع را دارد و شرکت، مستقر در پارک و علم و فناوری آذربایجان‌غربی است.

مدیرعامل شرکت ایده پردازان دانش الکترونیک پایا با اشاره به اینکه این وسیله نیاز به شارژ کردن و قرار دادن ماده اولیه در داخل دستگاه ندارد عنوان کرد: این  دستگاه به طور کامل کم مصرف است  (حدود ۶۰ وات)، و مجهز به   PIR – DS TEMP – O۲ – O ۳  سیستم خنک سازی هوشمند است.

وی تصریح کرد: این وسیله قادر به استریل کردن محیط هایی نظیر بیمارستان‌ها، فروشگاه‌ها، کابین اتوبوس، کابین خودرو، سطل زباله‌های عفونی بیمارستان‌ها، اتاق‌های پرو لباس و کمد های لباس بوده و قابلیت تزریق به آب برای استریل کردن آب و استفاده از آب به عنوان شوینده قوی و سازگار با پوست است.

الهام دوست با اشاره به مزیت استفاده از این دستگاه برای استریل کردن، که با استفاده از گاز ازن است عنوان کرد: روش استریل کردن توسط گاز ازن مزیت های فراوانی نسبت به روش های معمول استفاده از مواد صنعتی و شیمیایی دارد که به طور کامل ارگانیک بوده، نیاز به ماده شیمیایی ندارد، دستگاه به صورت نامحدود توانایی استریل و ایزولاسیون محیط را دارد.

وی ادامه داد:  این دستگاه، برخلاف مواد شیمیایی صنعتی  وایتکس – الکل خورنده نیست و نیاز به شستشوی محیط بعد از ایزولاسیون را ندارد.

مدیر عامل  شرکت ایده پردازان دانش الکترونیک پایا بیان کرد: قیمت این دستگاه ها نسب به توان، غلظت و همچنین سیستم‌های کنترلی و فیلتر های استفاده شده از ۲ میلیون تومان تا ۱۰ میلیون تومان برآورد شده است.

  وی خاطرنشان کرد: ازن یک مولکول ۳ اتمی می باشد که یکی از قویترین اکسید کننده های موجود هست که تاکنون کشف و مورد استفاده قرار گرفته شده است، این گاز بعد از تولید و رهاسازی در محیط توانایی استریل و ایزوله کردن محیط را در کوتاه‌ترین زمان ممکن را دارد و بعد از استریل کردن و ایزوله کردن محیط به اکسیژن خالص تبدیل می‌شود و  به هیچگونه ماده شیمیایی برای شستشوی محیط نیاز ندارد.

انتهای پیام / 61022/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول