اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

زاهدی: ممانعت آمریکا در ارسال دارو به ایران ادامه توطئه‌ بیولوژیکی استکبار جهانی است

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به فشار و ممانعت آمریکایی‌ها در عدم ارسال دارو به ایران، گفت: این اقدام ضد بشری و جنایتکارانه آنها ادامه توطئه بیولوژیک استکبار جهانی است.

زاهدی: ممانعت آمریکا در ارسال دارو به ایران ادامه توطئه‌ بیولوژیکی استکبار جهانی است

محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره تحریم دارو و تجهیزات پزشکی ایران از سوی آمریکایی‌ها و جنایت جنگی محسوب شدن این اقدام ضدبشری، اظهار داشت: این اقدام ضد بشری و جنایتکارانه آنها ادامه توطئه بیولوژیک استکبار جهانی است. ساخت ویروس کرونا و چگونگی شیوع آن در دنیا از نظر بسیاری از محققان و پژوهشگران اقدامی بیولوژیک بوده که پشت آن استکبار جهانی است.

وی افزود: استکبار جهانی به هیچ وجه فکر نمی‌کرد که آثار و شیوع کرونا اینگونه علیه خودش به کار رود این در حالی است که آنها فکر می‌کردند کرونا اقتصاد چین را به زمین زده و برخی کشورها مانند کره‌شمالی، ایران و  کشورهای محور مقاومت را تحت تأثیر قرار دهد.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: آمریکا هیچگاه با جبهه مقاومت و با جمهوری اسلامی که در خط مقدم این جبهه قرار دارد کنار نیامده و در فکر نابودی جمهوری اسلامی است.

** نبرد با کرونا نبرد با همه توطئه‌های استکبار است

زاهدی گفت: باید با همراهی و همدلی کرونا را در کشورمان شکست دهیم و بکوشیم با کاهش تردد مردم در مناطق مختلف به جنگ کرونا برویم.

وی تصریح کرد: نبرد با کرونا در حال حاضر نبرد با همه توطئه‌های استکباری است و باید همانطوری که در دفاع مقدس همه مردم به صحنه آمدند و توانستند در حد توانایی‌های خود اقدامات اساسی انجام دهند باید در خط مقدم مقابله با کرونا و پشت این جبهه کرونا را باور کرده و علیه آن وارد اقدامات مقابله‌ای شوند.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: عدم خروج از منزل و عدم مسافرت در مسیر پیشگیری و اقدامات مقابله‌ای کرونا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

زاهدی با اشاره به همه‌گیر شدن کرونا طبق نظر سازمان بهداشت جهانی اظهار داشت:‌وقتی شرایط اینگونه شده است تحریم دارویی و حوزه بهداشت و درمانی جمهوری اسلامی از سوی آمریکایی‌ها چه معنایی دارد؟

** آمریکا از اقدامات ضد کرونایی ایران درس عبرت خوبی می‌گیرد

وی گفت: وزارت بهداشت به تنهایی نمی‌تواند در مسیر پیشگیری و اقدام و مقابله با کرونا عمل کند لذا همه ملت بزرگ ایران و همه بخش‌های حاکمیتی و حکومتی باید در این صحنه حاضر بوده و خود را در میدان ضدکرونا ببیند.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: قطعا آمریکایی‌ها درس عبرت بزرگی را از ملت ایران در مبارزه با کرونا خواهند گرفت چرا که ایرانی‌ها در تمامی میادین جنگی اعم از 8 سال دفاع مقدس، جنگ بیولوژیک، جنگ اقتصادی و  جنگ تحریمی آماده مبارزه هستند.

وی تصریح کرد:همه ملت بزرگ ایران تمامی دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا را عملیاتی کرده و قطعا از این اقدام بیولوژیکی آمریکا و استکبار جهانی علیه کشورمان سر بلند بیرون خواهیم آمد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول