اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

قهرمانانی که به جنگ کرونا رفتند/ اهدای ۷۰۰ پکیج لوازم پزشکى و بهداشتى به شهرهای شمالی

دو قهرمان پرآوازه کشتی کشورمان با جمع‌آوری مبلغی در حدود پنج میلیارد ریال به یاری پرسنل درمانگاه‌های شرق گیلانی شتافتند.

قهرمانانی که به جنگ کرونا رفتند/ اهدای ۷۰۰ پکیج لوازم پزشکى و بهداشتى به شهرهای شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کشتی ورزش نخست کشور بوده و قهرمانان این رشته ورزشی در بزنگاه‌های تاریخی به یاری هم‌وطنان خود شتافته‌اند؛ نمونه بارز این یاری‌رسانی را کمیل قاسمی، دارنده نشان طلای المپیک لندن در رشته کشتی آزاد به رخ کشیده است.

قاسمی و تعدادی از اهالی کشتی نظیر رسول خادم عضو موسسه فرهنگى هنرى خیریه خادمین امام على ابن ابیطالب (ع) هستند، مؤسسه‌ای که با جمع‌آوری مبلغی در حدود پنج میلیارد ریال تعداد ۷۰۰ پکیج لوازم حرفه‌ای پزشکى و بهداشتى نظیر ماسک N۹۵، گان، عینک، دستکش و مواد ضدعفونی به سازمان نظام پزشکی 4 شهر رودسر، لاهیجان، لنگرود و آستانه‌اشرفیه اهدا کرده است.

 

قهرمانانی نظیر رسول خادم با حضور در کوی و برزن‌های پایتخت کشور اقدام به تهیه وسیله برای بیمارستان‌های شرق گیلان کرده؛ وسایلی که با یک دستگاه کامیون به گیلان ارسال شد.

استان‌های شمالی گلستان و مازندران دیگر نقاطی هستند که قهرمانان کشورمان در سایه موسسه خیریه خادمین امام علی (ع) به کمکشان خواهند شتافت.

کمیل قاسمی دارنده نشان طلای المپیک لندن نیز نیاز مردم و درمانگاه‌های شرق گیلانی به اقلام بهداشتی را مهم‌ترین دلیل کمک‌های موسسه خیریه خادمین امام علی (ع) دانسته و معتقد است به‌عنوان یک ورزشکار وظایفی بر دوش قهرمانان است که باید در کنار مردم حضور پیدا کنند؛ در این شرایط قهرمان و غیرقهرمان ندارد و همه باید در حد توانایی‌هایمان به یکدیگر کمک کنیم.

وی رعایت نکات بهداشتی از سوی مردم و در خانه نشستن و بیرون نرفتن را مهم‌ترین پیشگیری برای کرونا دانسته و امیدوار است با کمترین تلفات جانی برای هم‌وطنانمان از این وضعیت خارج شویم.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول