اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

اهل شعار نیستم/ مانع از سلطه عوامل فساد می‌شوم

نماینده منتخب مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم می‌دانند اهل شعار و فرافکنی نیستم و وعده داده‌ام در جبهه نبرد اقتصادی، کنار مردم باشم.

اهل شعار نیستم/ مانع از سلطه عوامل فساد می‌شوم

علیرضا ورناصری نماینده منتخب مردم مسجد سلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل در مجلس شورای اسلامی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مسجدسلیمان، اظهار کرد: اولویت‌های من بر اساس ضرورت رفع معضلات و محرومیت‌های خوزستان ومنطقه با در نظرگرفتن اهداف توسعه محور ملی خواهد بود.

وی گفت: منطقی نیست که یک نماینده صرفا مشکلات حوزه خود را ارجحیّت تام دهد و بارویکرد غیرمسؤولانه مسائل ملی و استانی را از دایره شمول اهمیت خارج بداند این برداشت بر اساس اسلوب استراتژیک اندیشی نیست.

ورناصری عنوان کرد: تلاش انفرادی یک نماینده بدون هماهنگی با ظرفیت‌های استانی - ملی برنامه ریزی توسعه پایدار، بدون برآیند مثبت خواهد بود وعدم تعادل و توازن منطقه را به‌دنبال خواهد داشت.

نماینده منتخب حوزه مسجد سلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل، در خصوص اولویت‌های اصلی خود برای خوزستان و ۴ شهرستان حوزه انتخابیه ، گفت: توسعه عدالت اجتماعی، کاهش بیکاری و فقر با اتکا بر پتانسیل های منطقه، تمرکز بر مدیریت بومی، شایسته محوری، مسئله آلودگی هوا ومحیط زیست و نهایت بهره‌برداری از ظرفیت‌های مغفول مانده جهت رفاه و پیشرفت منطقه از جمله اولویت‌های کاری خواهد بود.

تا آنجا که در حوزه اختیارات قانونی نماینده باشد برای احیای مجدد مسیر توسعه و پیشرفت اهتمام خواهم ورزید.

ورناصری بیان کرد: مردم شریف منطقه من را به‌دلیل ارتباطات مستمر به‌خوبی میشناسند که اهل شعار و فرافکنی های مرسوم نیستم و صراحتا عرض کرده ام بنا نیست وممکن نخواهد بود که بنده معجزه ارائه دهم اما وعده داده ام که در جبهه نبرد اقتصادی کنار مردم شریف منطقه باشم.

وی افزود: طبقه وعده ام به مردم، باید برای بازآفرینی توسعه پایدار و متوازن با تکیه بر پتانسیل‌های بومی به‌ویژه بانوان و جوانان توانمند طرحی نو درافکنم؛ وعده دادم مانع از سلطه عوامل فساد وقدرت طلب درمنطقه شوم.

انتهای پیام/72068/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول