اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

ویروس کرونا جابجایی مسافر را در کرمانشاه 80 درصد کاهش داد

مدیر سازمان پایانه‌های مسافری شهرداری کرمانشاه، از کاهش ظرفیت تردد مسافربری به زیر ۲۰ درصد توان پایانه‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا خبر داد.

ویروس کرونا جابجایی مسافر را در کرمانشاه 80 درصد کاهش داد

 افشار عبدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان‌ها تمهیدات لازم در پایانه‌های مسافربری شکل گرفت.

وی افزود: بلافاصله بعد از اعلام شیوع ویروس کرونا، با همکاری هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی ایستگاه سلامت در راستای پایش و تست‌های اولیه تب‌سنجی در ترمینال‌ها راه‌اندازی کردیم.

مدیر سازمان پایانه‌های مسافری شهرداری کرمانشاه ادامه داد: در راستای مبارزه با این بیماری ضدعفونی وسائل حمل و نقل عمومی در پایان و قبل از هر سفر انجام می‌گیرد و زباله‌های طول سفر طی مراحل کاملا بهداشتی جمع‌آوری و بعد گندزدایی برای تحویل به سازمان پسماند آماده می‌شود.

وی با اشاره به کنسل شدن سفر به استان‌های پرخطر، افزود: تمامی سفرهای خروجی و ورودی از استان‌های پرخطر مانند گیلان، مازندران، قم و اصفهان کنسل شده است.

عبدی افزود: پایانه‌های مسافربری بین شهری در کرمانشاه در حال حاضر با 20 درصد ظرفیت در حال خدمت‌رسانی به مسافران است و در این راستا تابع تصمیمات مقامات در استان هستیم که احتمال تعطیلی دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: روز گذشته در مجموعه 42 سرویس یعنی در حدود یک‌هزار نفر مسافر در پایانه‌های کرمانشاه جابه‌جا شده‌اند و این میزان نسبت به آمار زمان مشابه سال گذشته کاهش 80 درصدی داشته است.

مدیر سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری کرمانشاه گفت: بنابر تصمیمات، هیچ برنامه‌ای برای پذیرایی از میهمانان نوروزی در نظر نداریم و از همه مردم خواهشمندیم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وی در پایان، افزود: در صورت نیاز به سفر ضروری شهروندان می‌توانند از سامانه‌ اینترنتی سفر 724 برای تهیه بلیط غیرحضوری استفاده کنند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول