اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

لزوم تولید روزانه ۷۰ واحد پلاکت در همدان/ مردم خون اهدا کنند

رئیس انتقال خون استان همدان با تاکید بر اینکه نگرانی ما در زمینه کمبود پلاکت خون است گفت: باید روزانه ۶۰ تا ۷۰ واحد پلاکت تولید شود که نیاز به اهدای خون از سوی مردم داریم.

لزوم تولید روزانه ۷۰ واحد پلاکت در همدان/ مردم خون اهدا کنند

افشین محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه کشور با کاهش ذخایر خونی مواجه است اظهار کرد: فعلا در همدان مشکلی در زمینه ذخایر خونی نداریم.

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا تعداد مراجعه‌کنندگان برای اهدای خون کاهش یافته اما در همدان وضعیت مناسبی حاکم است.

رئیس سازمان انتقال خون استان همدان تصریح کرد: در همدان میزان ذخایر پنج برابر نیاز روزانه است اما در کشور میانگین ذخایر روزانه کمتر است.

وی با تاکید بر اینکه نگرانی ما در زمینه کمبود پلاکت خون است گفت: باید روزانه ۶۰ تا ۷۰ واحد پلاکت تولید شود که نیاز به اهدای خون از سوی مردم داریم.

محمدی خاطرنشان کرد: اگر سایر شهرها نیز درخواست کمک داشته باشند ورود خواهیم کرد هرچند در حال حاضر نیز فرآورده‌های خونی به تهران ارسال می‌شود.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول