اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

استقرار 6 پایگاه سلامت در مبادی ورودی کردستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان کردستاناز استقرار 6 پایگاه سلامت در مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌های تابعه استان خبرداد و گفت: هلال احمر کردستان با همکاری متولی در مبادی ورودی و خروجی استان با استفاده از تجهیزات پزشکی شامل تب سنج و غیره در جهت شناسایی موارد مشکوک فعالیت می‌‌کند.

استقرار 6 پایگاه سلامت در مبادی ورودی کردستان

محمدباقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، با اشاره به اقدامات این جمعیت در راستای مقابله با شیوع کرونا در سطح استان اظهار کرد: داوطلبان هلال احمر کردستان در تمام شهرستان‌های تابعه به طرق و روش‌های مختلف در حال انجام اقدامات پیشگیرانه در راستای مبارزه با کرونا هستند.

محمدی خاطرنشان کرد: داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان سقز طی اقدامی خودجوش و انسان دوستانه مقادیر زیادی پارچه را خریداری و با راه‌اندازی کارگاه خیاطی اقدام به تولید ماسک نموده که طی آن در مرحله اول تعداد 2 هزار و 400 ماسک را بصورت رایگان میان شهروندان توزیع کردند.

اهدای 20 هزار لیتر مواد ضدعفونی توسط خیر اردبیلی

وی همچنین از اقدام یک خیر اردبیلی مبنی بر تحویل بیش از 20 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده به استان کردستان خبرداد و گفت: به تاسی از رسالت هلال احمر مبنی بر تامین سلامت انسان‌ها، تیم‌های واکنش سریع هلال احمر کردستان با استفاده از تجهیزات تخصصی پمپ سمپاشی و واترمیست شبانه معابر عمومی و شهری سنندج را گندزدایی می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان کردستان  همچنین از فعالیت همکاران و داوطلبان بیجار در زمینه مقابله با کرونا خبر داد و گفت : همکاران هلال احمر شهرستان بیجار با حضور در مناطق و معابر شلوغ و پرتردد شهر، توزیع بروشورهای آموزشی و همچنین بصورت شفاهی، مردم را از خطرات ویروس کرونا و راه‌های مقابله با آن آگاه می‌نمایند.

محمدی از استقرار 6 پایگاه سلامت در مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌های تابعه استان خبرداد  و گفت: هلال احمر کردستان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سایر ارگان‌های عضوستاد مدیریت بحران در مبادی ورودی و خروجی به کنترل تردد خودروها پرداخته و با استفاده از تجهیزات پزشکی شامل تب سنج و غیره در جهت شناسایی موارد مشکوک فعالیت می‌نمایند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان اذعان کرد: هلال احمر کردستان در حالت آماده باش بسر می‌برد و فعالیت‌های آموزشی و  آگاهسازی در راستای مقابله با ویروس کرونا و عدم اشاعه آن کماکان ادامه دارد.

وی در پایان اضافه کرد: هلال احمر کردستان ضمن هماهنگی با اداره کل مدیرت بحران استان از هیچ تلاش و تعاملی در جهت تامین سلامت جامعه فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول