اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

ارائه خدمات پنهانی آرایشگاه‌ها موجب تضییع حق سایر همکاران می‌شود

رئیس اتحادیه آرایشگران فردیس گفت: خبرهایی مبنی بر ارائه خدمات توسط برخی آرایشگاه‌های زنانه به صورت پنهانی به گوش می رسد که با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد. ارائه خدمات پنهانی موجب تضییع حق و اعتراض همکاران قانونمدار خواهد شد.

ارائه خدمات پنهانی آرایشگاه‌ها موجب تضییع حق سایر همکاران می‌شود

مهین پارسا باروق، رئیس اتحادیه آرایشگاه‌های زنانه شهرستان فردیس، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردیس، با اشاره به تعطیلی آرایشگاه‌های زنانه شهرستان فردیس در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا، گفت: با توجه به بازگشایی آرایشگاه‌های مردانه و تقاضای مکرر اعضای محترم صنف آرایشگاه‌های زنانه برای بازگشایی سالن‌ها و ارائه خدمات با رعایت موارد بهداشتی و نوبت دهی، این امر توسط اتحادیه  از مراجع ذیربط  پیگیری شد و مورد موافقت هیچیک از مسؤولان امر قرار نگرفت.  

وی دلیل عدم موافقت مراجع ذیربط با بازگشایی آرایشگاه‌های زنانه فردیس را کثرت و ازدحام مراجعان نسبت به آرایشگاه‌های مردانه، تعدد خدمات با تماس نزدیکتر و دارا بودن زمینه بیشتر برای شیوع کرونا برشمرد و اظهار کرد: تعطیلی آرایشگاه‌های زنانه به دستور مسؤولان و در راستای حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا انجام شده و همه اعضای این صنف ملزم به رعایت این دستورالعمل هستند.  

رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان فردیس با بیان اینکه بازرسی از سالن‌های آرایشی سطح شهر برای رعایت دستورالعمل فوق به صورت مستمر توسط بازرسان اتحادیه انجام می‌شود، گفت: خبرهایی مبنی بر ارائه خدمات توسط برخی آرایشگاه‌های زنانه به صورت پنهانی به گوش می رسد که با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد. 

وی مشاکت و همکاری در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا را یک وظیفه همگانی دانست و افزود: همکاران محترم توجه داشته باشند که اگرچه تعطیلی آرایشگاه‌ها در بازار شب عید، موجب ضرر به همه هم صنفان، به ویژه صاحبان سالن‌های استیجاری شده است؛ اما با توجه به خطر شیوع ویروس کرونا و تهدید سلامت شهروندان، ملزم به اجرای این دستورالعمل و تعطیلی آرایشگاه‌ها هستیم. ضمن اینکه ارائه خدمات پنهانی موجب تضییع حق و اعتراض همکاران قانونمدار خواهد شد. 

پارسا همچنین از مسؤولان امر خواست ضمن همکاری بیشتر با اتحادیه در خصوص  برخورد با متخلفان، مدیریت و کنترل در خصوص سایر صنوف پرمراجعه را داشته باشند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول