اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

بهبود زیرساخت های شنا با کمک فدراسیون جهانی/ تجهیز استخر قهرمانی آزادی

رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو از تجهیز استخر قهرمانی آزادی به سخت افزار مناسب از جمله تاچ پدهای استاندارد خبر داد و گفت: رسالت ما بالابردن کیفیت فضای تمرین و مسابقات برای پویایی و توسعه ورزش های آبی است.

بهبود زیرساخت های شنا با کمک فدراسیون جهانی/ تجهیز استخر قهرمانی آزادی

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محسن رضوانی رییس فدراسیون با اشاره به نصب پوشش های محافظ در خط شروع و پایان استخر آزادی و همجنین تهیه تاچ پدهای استاندارد اظهار کرد: خداراشکر با رایزنی های صورت گرفته و دیپلماسی موفق توانستیم زیرساخت های استخر قهرمانی آزادی تهران را تا حدی بهبود دهیم.

وی افزود: تاچ پدهای نصب شده در این استخر همچون سکوهای داوری پس از رایزنی با فدراسیون جهانی از معتبرترین شرکت های بین المللی تهیه و در اختیار جامعه شنا کشور قرار گرفت.

رضوانی با اشاره به گندزدایی استخر آزادی تاکید کرد: به دنبال شیوع ویروس کرونا، شخص بنده به جد پیگیر تعطیلی کلیه باشگاه های ورزشی بویژه استخرها بودم و در این راستا استخر قهرمانی آزادی و ۹ دی تحت پوشش این فدراسیون نیز تعطیل شد. خوشبختانه با پیگیری های انجام شده و تعامل و همکاری سایر دوستان بویژه همکاران مجموعه ورزشی آزادی، محیط استخر کاملا ضدغفونی شد.

رییس فدراسیون شنا خاطرنشان کرد: از آنجایی که استخر قهرمانی آزادی خانه شنا، شیرجه و واترپلو ایران است و به عنوان کمپ تیم های ملی و تنها مجموعه استاندرد کشور شناخته می شود، ما در فدراسیون شنا خود را مکلف به تجهیز و برورسانی سخت افزار آن می دانیم. البته مشکلات عدیده ای در این استخر وجود دارد که نیاز به تعامل و همت سایر دستگاه ها برای ترمیم فرسودگی ها در این باره محسوس است.

رضوانی در پایان گفت: امیدوارم تجهیز استخر به تاچ پد و سکوهای داوری بتواند موجب رضایت خانواده این ورزش باشد و انگیزه ها را برای موفقیت بالا ببرد. ما در فدراسیون همچنان تلاش می کنیم تا گام های بلندتری در این راستا برداریم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول