اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

تعیین و تکلیف حقوق سرویس مدارس و حق التدریس‌ها/نحوه ارائه خدمات آموزش مجازی به دانش‌آموزان

مدیرکل آموزش پرورش استان البرز گفت: طبق آخرین تصمیم حق سرویس مدارس تا 15 اسفندماه باید پرداخت شود و معلمان حق التدریس هم تا مادامی که مدارس از اولیا شهریه گرفتند مشمول حقوق خواهند شد.

تعیین و تکلیف حقوق سرویس مدارس و حق التدریس‌ها/نحوه ارائه خدمات آموزش مجازی به دانش‌آموزان

سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: با توجه به شرایط فعلی و نامعلوم بودن تعطیلات پیش‌بینی‌های تدریسی لازم برای ماه‌های آتی نیز انجام شده است. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه ممکن است تعطیلات تا بعد از فروردین نیز ادامه داشته باشد، افزود: استان البرز دبیران توانمندی در ارائه آموزش دارد که شماری از این دبیران در شبکه سراسری آموزش نیز به ارائه مطالب می‌پرادزند. 

قاسمی با اشاره به اینکه تولید محتوای مجازی در دستورکار آموزش و پرورش طی سه طرح انجام می‌شود، گفت: یکی از طرح‌ها تولید محتوا توسط آموزش و پرورش و توزیع آن است. 

وی ادامه داد: طرح دیگر تولید محتوا و ارائه مطالب آموزشی توسط نواحی چهارگانه و مناطق هشتگانه می‌باشد. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز یادآور شد: بخش بسیار مهم دیگر تولید محتوا و ارائه آموزش به صورت فردی و توسط خود دبیران و معلمان است که با خانواده دانش آموزان ارتباط گرفتند و کار در حال انجام است. 

وی یادآور شد: همچنین سامانه کشوری همگام بخش عمده مطالب آموزشی را در اختیار دانش آموزان میگذارد و (نگاه البرز) سامانه استانی است که در اختیار شهروندان قرار دارد. 

درس خواندن دور از مدرسه با چاشنی آموزش خانواده

وی از تشکیل کمیته راهبردی تولید محتوا در آموزش و پرورش خبر داد و گفت: 50 مورد تدریس فرهنگیان در فضای مجازی منتشر شده است و تنها استانی هستیم که در کنار مطالب آموزشی به آموزش خانواده نیز پرداخته‌ایم. 

 مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه آموزش از راه دور و درست خواندن دانش‌آموزان در خانه نیازمند آمادگی فضای خانه برای اینکار است، گفت: باید آرامش روانی در منازل حکم فرما باشد از این رو تا کنون پنج قسمت ویدیو آموزش خانواده تولید و توزیع شده است. 

وی با بیان اینکه 20 معلم ابتدایی مشغول تولید محتوا هستند، گفت: آماده دریافت هرگونه پیشنهادات و انتقادات اقشار مختلف مردمی برای بهتر شدن شرایط آموزش از راه دور هستیم. 

وی در رابطه با پرداخت حقوق سرویس مدارس و معلمان حق التدریس گفت: طبق آخرین تصمیم حق سرویس مدارس تا 15 اسفندماه باید پرداخت شود و معلمان حق التدریس هم تا مادامی که مدارس از اولیا شهریه گرفتند مشمول حقوق خواهند شد. 

قاسمی اضافه کرد: با توجه به نامعلوم بودن شرایط و احتمال ادامه دار بودن تعطیلات تصمیم گیری برای سال آتی معلمان و راننده سرویس‌ها پس از برگزاری جلسات رسمی اعلام خواهد شد. 

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول