اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تعویق بازپرداخت اقساط تسهیلات برای واحدهای صنعتی و تولیدی متأثر از کرونا

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از تعویق بازپرداخت اقساط تسهیلات برای واحدهای صنعتی و تولیدی متأثر از کرونا خبر داد و گفت: جرایم مالیاتی نیز تا خرداد سال 99 بخشوده می‌شود.

تعویق بازپرداخت اقساط تسهیلات برای واحدهای صنعتی و تولیدی متأثر از کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی جهانگیری با اشاره به تشکیل کمیته اقتصادی ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا، اظهار داشت: اعضای این کمیته با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی حاصل از پدیده کرونا، با تعویض بازپرداخت اقساط تسهیلات برای واحدهای تحت تأثیر در ماه‌های اسفند 98 و فروردین و اردیبهشت 99 موافقت کردند.

وی خاطرنشان کرد: بخشودگی جرایم مالیاتی نیز تا خرداد 99 تمدید شده و هیأت‌های حل اختلاف مالیاتی تا پایان فروردین 99 تشکیل نخواهد شد.

جهانگیری همچنین تمدید خودکار پروانه‌ها و جوازهایی که تاریخ انقضای آنها اسفند ماه بوده را از دیگر مصوبات این کمیته عنوان کرد و گفت: چک‌های صادرشده از سوی مودیان مالیاتی تا پایان فروردین 99 مهلت خواهند داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از همکاری بخش تولید با دست‌اندرکاران حوزه بهداشت و درمان، گفت: مساعدت‌ها و کمک‌های بخش خصوصی از قبیل اهدای اقلام یا تجهیزات بهداشتی به سیستم درمانی، جزو هزینه‌های قابل قبول امور مالیاتی در نظر گرفته می‌شود.

جهانگیری افزود: در راستای کاهش مراجعات مردم به بانک‌ها و جلوگیری از مبادلات پول نقد، سقف انتقال از کارت‌های بانکی از 30 میلیون ریال به 100 میلیون ریال افزایش یافت.

انتهای پیام/60001/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول