اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

از عدم جمع‌آوری صندوق‌های صدقه خانگی تا کمک‌های پیامکی به نیازمندان گلستانی

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گلستان گفت: نیروهای کمیته امداد استان گلستان که موظف به جمع‌آوری وجوه نقدی صندوق‌های صدقه در منازل مردم در سطح گلستان بودند به دلیل شیوع کرونا این روند از طریق پیامک انجام خواهد شد.

از عدم جمع‌آوری صندوق‌های صدقه خانگی تا کمک‌های پیامکی به نیازمندان گلستانی

عباس عباسی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا جمع‌آوری وجوه نقدی صندوق‌های صدقه خانگی از طریق پیامک از مردم دریافت شود.

* مردم می‌توانند صدقات خود را به صورت روزانه از طریق پیامک ارسال کنند

وی با بیان اینکه مردم خیر استان گلستان می‌توانند صدقات خود را به صورت آن‌لاین به نیازمندان پرداخت کنند، تصریح کرد: مردم همدل استان گلستان می‌توانند با ارسال یک پیام خالی به شماره ۸۸۷۷ ارسال کنند سپس از طریق اپراتور همراه اول برای این افراد پیامکی ارسال خواهد شد.

عباسی افزود: در این پیامک مبالغی «1000»، «3000» و «5000» ریال نوشته شده است و افراد می‌توانند کد مبلغ موردنظرشان را به این سامانه ارسال کنند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گلستان ابراز کرد: این پیامک به صورت روزانه فعال است و مردم می‌توانند صدقات خود را به صورت روزانه به این شماره پیامک کنند.
* هیچ پایگاه نیکوکاری در گلستان برپا نشد

عباسی خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند برای پرداخت صدقه ماهانه خود عدد ۱۱۰ را به سامانه ۸۸۷۷ پیامک کنند و در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

وی با بیان اینکه مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره حساب «۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸» و یا به شماره کارت مجازی «۶۰۳9۹۹۱۸۹۹987۰2۲۶» در بانک ملی ارسال کنند، اظهار کرد: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خودشان را از طریق گوشی همراه خود به شماره «#۰۱۷*۱*۸۸۷۷*» ارسال کنند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گلستان اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا امسال هیچ پایگاه نیکوکاری در گلستان برپا نشد و مردم از طریق پیامک کمک‌های خودشان را به نیازمندان ارسال کردند و تاکنون استقبال بسیار خوبی را شاهد بودیم و امیدواریم این روند همچنان ادامه یابد.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول