اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

هیچ مشکلی برای تامین مایحتاج مردم وجود ندارد

معاون امور اقتصادی استانداری تهران گفت:هیچ مشکلی برای تامین مایحتاج مردم در شب عید نیست و ذخیره سازی لازم صورت گرفته است.

هیچ مشکلی برای تامین مایحتاج مردم وجود ندارد

محمد امامی‌امین معاون امور اقتصادی استانداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: انبارهای استان تهران مملو از کالاهای اساسی و مایحتاج مردم است و هیچ مشکلی برای تامین مواد غذایی مردم نداریم.

وی گفت: ذخیره موجود برای ایام نوروز آنقدر زیاد است که فروشندگان باید کاهش قیمت محصولات را در دستور کار داشته باشند و می‌توانیم مملو بودن فروشگاه‌های بزرگ و سوپرمارکت‌ها را در سطح شهر مشاهده کنید.

 معاون امور اقتصادی استانداری تهران گفت: هر سال با نزدیک شدن به ایام نوروز شاهد افزایش نسبی قیمت‌ها بوده‌ایم ولی در حال حاضر این اتفاق نیفتاده است و بعضی از کالاها نیز قیمت‌شان باید کاهش پیدا کند و هیچ مشکلی برای تامین کالاهای اساسی نداریم و این کالاها به وفور وجود دارد.

امامی‌امین در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه اگر نسبت به تعطیلی فروشگاه‌ها و مراکز خرید اقدام شود، چه برنامه‌ای دارید، گفت: تاکنون چنین موضوعی را اعلام نکرده‌اند و در این خصوص ستاد مبارزه با کرونا تصمیم‌گیری می‌کند واگر هم تصمیمی  مبنی بر کاهش ترددها بگیرد حتما سازوکاری برای تامین مایحتاج مردم و دسترسی آنها به خرید دیده خواهد شد و تمیهدات لازم اندیشیده می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول