اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

ابتلای ۶۸ نفر به بیماری کرونا در سلسله/ مردم با ماندن در خانه زنجیره انتقال را قطع کنند

فرماندار شهرستان سلسله گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۶۸ نفر در این شهرستان به این بیماری مبتلا شده‌اند.

ابتلای ۶۸ نفر به بیماری کرونا در سلسله/ مردم با ماندن در خانه زنجیره انتقال را قطع کنند

شریف خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار کرد: آمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در سلسله همچنان افزایشی بوده، البته طی روزهای اخیر شیب کاهشی به خود گرفته است.

وی با اشاره به سیر نزولی آمار ابتلا به بیماری کرونا در سلسله عنوان کرد: طی روز گذشته سه مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در این شهرستان گزارش شد.

فرماندار سلسله تاکید کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۶۸ نفر در این شهرستان به این بیماری مبتلا شده‌اند.

خسروی با تاکید بر ضرورت ماندن شهروندان در منازل‌شان و پرهیز جدی آنان از حضور در اماکن پرتردد، افزود: مردم با ماندن خانه‌ها ما را در مهار این بیماری و قطع زنجیره انتقال یاری رسانند.

وی در ادامه با اشاره به استقرار تجهیزات، ماشین‌آلات و کادر درمانی، پزشکی و امدادی لشکر ۸۴ خرم‌آباد در سلسله تصریح کرد: کار سمپاشی و گندزدایی با استفاده از این تجهیزات در حال انجام بوده و تا زمان نیاز کادر درمانی و ماشین‌آلات لشکر ۸۴ در سلسله مستقر می‌مانند.

فرماندار سلسله در پاسخ به سوالی در خصوص میزان دسترسی شهروندان به مواد بهداشتی و ضدعفونی گفت: الکل به میزان کافی در داروخانه‌ها موجود بوده و ۱۰ هزار بطری نیز برای استفاده روستاییان فرستاده شده است.

خسروی کمبود ماسک را مشکلی کشوری دانست و بیان کرد: مکاتباتی در خصوص ارسال محموله ژل ضدعفونی به شهرستان سلسله انجام شده است.

وی با انتقاد از انتشار برخی اخبار و مطالب کذب و ناصحیح در فضای مجازی گفت: تجهیزات حفاظتی و بهداشتی به میزان مورد نیاز در اختیار کادر بهداشتی و بیمارستانی این شهرستان قرار گرفته و مشکلی در این زمینه بمانند.

انتهای پیام/۸۵۰۱۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول