اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ایجاد ایستگاه‌های سلامت پیرامون بقاع متبرکه در آستانه عید نوروز/ ضدعفونی محلات پیرامون بقاع

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف هرمزگان گفت: در آستانه نوروز ضمن ضدعفونی محلات پیرامون امامزادگان، ایستگاه‌های سلامت در جوار بقاع متبرکه برپا خواهد شد.

ایجاد ایستگاه‌های سلامت پیرامون بقاع متبرکه در آستانه عید نوروز/ ضدعفونی محلات پیرامون بقاع

حجت‌الاسلام مصطفی آزادی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: همه برنامه‌های فرهنگی نوروزی با محوریت بقاع متبرکه در نوروز امسال بدلیل شیوع بیماری کرونا به حالت تعطیل درآمده است.

وی افزود: ایجاد سفره‌های هفت‌سین، خیمه‌های معرفت، مراسم تحویل سال و طرح آرامش بهاری امسال به حالت تعطیل درآمده است و ما تنها اقدام به پخش پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی از طریق بلندگوهای بقاع متبرکه خواهیم کرد و برنامه‌ای برای ایجاد اجتماع در بقاع نخواهیم داشت.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف هرمزگان با بیان این که آمادگی خودمان برای ایجاد ایستگاه‌های سلامت را در پیرامون بقاع متبرکه به ستاد مدیریت کرونا در استان هرمزگان برای توزیع برخی اقلام بهداشتی اعلام کرده‌ایم، اضافه کرد: کار ضدعفونی محلات پیرامون بقاع متبرکه و امامزادگان استان نیز بزودی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول