اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

به‌دنبال قطع کردن انشعاب آب مردم نیستیم/ متوسط قبوض آب در هرمزگان کمتر از 20 هزار تومان است

معاون امور مشترکان آب و فاضلاب هرمزگان گفت: بدنبال قطع کردن انشعاب آب مردم بدلیل عدم پرداخت بدهی نیستیم اما مردم نیز در این زمینه با آبفا همکاری کنند.

به‌دنبال قطع کردن انشعاب آب مردم نیستیم/ متوسط قبوض آب در هرمزگان کمتر از 20 هزار تومان است

علی رضایی ظهر امروز در پاسخ به پیگیری خبرنگار فارس در بندرعباس در خصوص ارسال اخطار قطع انشعاب آب بدلیل بدهی قبلی با توجه به قرارگرفتن کشور در شرایط شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: بدنبال قطع کردن انشعاب آب مردم نیستیم و این فرآیند را مدیریت می‌کنیم.

وی افزود: اخطار برای آن دسته از مشترکانی صادر می‌شود که چند دوره بدهی داشته باشند و لذا ما از مردم تقاضا داریم که با آبفا در این زمینه همکاری کنند.

معاون امور مشترکان آب و فاضلاب شهری هرمزگان با بیان این که برای استمرار ارائه خدمات به مردم شریف هرمزگان به پرداخت قبوض آب بهای مصرفی مردم وابسته‌ایم، تصریح کرد: با این حال در حال مدیریت موضوع به منظور جلوگیری از بروز مشکلات برای مردم هستیم و در این روزهای شیوع به کرونا همچنان همکاران ما در بخش‌های مختلف تعمیر و نگهداری در تلاش برای برقرار ماندن آب آشامیدنی مردم در سراسر استان هستند.

رضایی به دستورالعمل ابلاغی وزارت نیرو در زمینه عدم قطع آب مشترکان غیرخانگی به منظور حمایت از کسب و کار بخصوص در شرایط فعلی اشاره و گفت: در خصوص عدم قطع انشعاب مشترکان خانگی دستورالعمل خاصی ابلاغ نشده است اما سیاست کلی ما در استان جلوگیری از بروز نگرانی مردم در این خصوص و مدیریت شرایط برای عبور از شرایط کنونی است.

وی در عین حال گفت: متوسط آب بهای قبوض صادره در هرمزگان کمتر از 20 هزار تومان است.

انتهای پیام/3264

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول