اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بعضی مسئولان هنوز خطر واقعی را برای مشهد درک نکرده‌اند

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی نوشت: بعضی مسئولین شهر مشهد، هنوز خطر واقعی موضوع را درک نکرده اند؛ البته با توجه به اینکه عدم تخصص‌گرایی و اظهارنظر در همه حوزه‌ها تخصص بعضی است، خیلی جای تعجب ندارد.

بعضی مسئولان هنوز خطر واقعی را برای مشهد درک نکرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نماینده مردم مشهد و عضو هیأت رئیسه مجلس، در صفحه اینستاگرام خود مطلبی در خصوص بیماری کرونا و وضعیت این روزهای مشهد نوشت و تاکید کرد: «با توجه به سیر بیماری و مولفه‌های اجتماعی و اقتصادی مشهد، سونامی همه گیری در مشهد پیش روست».

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «متاسفانه ظرفیت بیمارستان‌ها پر شده و کمبود شدید نیرو و ملزومات وجود دارد» افزود: «در تماس‌هایی که با مسؤولان شهر و دانشگاه علوم پزشکی و کشوری داشتم یک نتیجه روشن یافتم؛ بعضی مسئولین شهر هنوز خطر واقعی موضوع را درک نکرده اند! البته با توجه به اینکه عدم تخصص‌گرایی و اظهارنظر در همه حوزه‌ها و بی‌اهمیت بودن جان انسان‌ها تخصص بعضی است، خیلی جای تعجب ندارد.»

وی نوشته است: «اما مسئولین مستقیم شهر مثل استاندار و فرماندار و شهردار حق ندارند با سوء تصمیم‌گیری و ملاحظه‌کاری جان انسانها را به خطر بیاندازند.»

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اینکه «در حاشیه مشهد بعضی خانوارها سرپرست‌هایی را از دست خواهند داد که نان‌آور خانواده اند و با رفتن آنها همه چیزشان را از دست خواهند داد، خطاب به شهردار مشهد نوشت: «آقای شهردار چه وقت زیباسازی شهر است؟ آن رفتگر عزیزی که به خاطر دو لقمه نان گرفتار شما شده، چرا جانش را به خطر می‌اندازید؟»

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: «طبقه ممتاز و مسئولین گرفتار می‌شود تمام خدمات فوق تخصصی و اتاق‌های خصوصی با پرستار ویژه در خدمتشان خواهد بود. اما آن حاشیه‌نشین مظلوم و آن رفتگر چه؟ اصلا برای کسی مهم است؟»

وی در ادامه یادآور شد: «از طرف دیگر، لازم است از مجاهدت‌های شبانه‌روزی که تمام سربازان خط مقدم جنگ که اپیدمی ویروس کرونا را به جان خریده اند و بدون ملزومات کافی برای محافظت از جان خود تلاش می‌کنند تشکر کنم.»

انتهای پیام/ 70061/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول