اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

یگان ویژه در میدان مبارزه با کروناست/ تولید روزانه ۲ هزار ماسک

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: علاوه بر استفاده از تجهیزات لجستیکی این یگان برای ضدعفونی شهرها، روزانه 2 هزار ماسک طبی با ایمنی لازم تولید و در اختیار مردم قرار می‌دهد.

یگان ویژه در میدان مبارزه با کروناست/ تولید روزانه ۲ هزار ماسک

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار حسن کرمی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: یگان های ویژه از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور  با برگزاری جلسات متعدد جهت مقابله با این ویروس، تمهیدات مراقبتی و پیشگیرانه اعم از تامین امکانات، مواد مصرفی و تجهیزات مراقبتی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی درباره حضور مقتدرانه نیروهای یگان ویژه در برخورد با ویروس کرونا، گفت: وظایف یگان ویژه در تامین نظم و امنیت جامعه تعریف شده است، ولی در حال حاضر این نیرو با داشتن پتانسیل بالایی که دراختیار دارد، با تمام توان وارد صحنه مقابله با ویروس مهاجم کرونا شده و تا از بین رفتن این ویروس در کنار مدافعان سلامت خواهد بود.

فرمانده یگان های ویژه ناجا به امکانات لجستیکی این یگان نظیر خودروهای آب پاش سبک و سنگین برای ضدعفونی و سم زدایی معابر، مراکز عمومی و... اشاره و بیان کرد: همچنین کادر درمانی این فرماندهی که جهت پایش سلامت هموطنان عزیز، در کنار مدافعان سلامت بوده است.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: در حال حاضر با توجه به کمبود و افزایش تقاضا در خصوص ماسک درسطح جامعه،  با همت و ابتکار کارکنان در چند یگان نسبت به راه اندازی خط تولید ماسک با شعار "ما می توانیم" اقدام کرده ایم؛ ماسک طبی با ایمنی لازم طراحی شده به گونه ای که روزانه به طور متوسط بین 1500 الی 2 هزار عدد تولید و در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه یگان ویژه در همه حال در کنار  مردم، دستگاه های بهداشتی و درمانی خواهد بود گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، سال "رونق تولید" نام گذاری شده، به منظور حمایت از تولید ملی و کمک به مردم در صورت تخصیص مواد اولیه، این یگان آماده همکاری با وزارت بهداشت در زمینه تهیه و توزیع ماسک به صورت گسترده خواهد بود.

فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: بهترین راه پیشگیری از بیماری کرونا، رعایت اصول اولیه بهداشت فردی به ویژه عدم تردد بی مورد در سطح جامعه  است که از عموم مردم درخواست می شود برای قطع زنجیره شیوع این ویروس از حضور بی مورد و غیر ضرور در جامعه بپرهیزند تا ان شاء الله در زمان کمتری این بحران را نیز پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول