اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  کشاورزی و امور دام

قطعه بندی و طعم دار کردن مرغ ممنوع شد

روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران اعلام کرد: قطعه‌بندی و طعم‌دار کردن گوشت مرغ و فروش آن در مراکز عرضه از قبیل قصابی‌ها، سوپرمارکت‌ها، مرغ فروشی‌ها و سایر مراکز فاقد مجوز از دامپزشکی ممنوع شد.

قطعه بندی و طعم دار کردن مرغ ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور، به ویژه در استان تهران و با عنایت به ابلاغ سازمان دامپزشکی کشور مبنی بر تشدید اقدامات بهداشتی به منظور جلوگیری از انتقال و گسترش  این بیماری، به اطلاع و آگاهی شما مردم عزیز می‌رساند، هر گونه قطعه‌بندی و طعم‌دار کردن  گوشت مرغ و فروش آن در مراکز عرضه از قبیل قصابی‌ها، سوپرمارکت‌ها، مرغ فروشی‌ها و سایر مراکز فاقد مجوز از دامپزشکی ممنوع می‌باشد و این مراکز صرفاً مجاز به عرضه مرغ به صورت بسته‌بندی کامل و یا محصولات بسته‌بندی شده  واجد شناسنامه تولید از مراکز مجاز و معتبر تحت نظارت سازمان دامپزشکی کشور می‌باشند.

مستدعی است جهت رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از شیوع احتمالی بیماری  از خرید محصولات فاقد شناسنامه و قطعه‌بندی خارج از سیستم بهداشتی خودداری نمایید.                                                                                           

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول