اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

حمله ملخ‌ها به خوزستان کنترل شد

استاندار خوزستان گفت: هجوم ملخ ها به مزارع کشاورزی با سم پاشی‌هایی که انجام شد خوشبختانه کنترل و مشکل خاصی ایجاد نشد.

حمله ملخ‌ها به خوزستان کنترل شد

به گزارش فارس از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان بعد از ظهر امروز در جلسه مدیریت بحران خوزستان اظهار کرد: این روزها استان با سه مسئله مواجه است، که هر کدام در حال کنترل هستند.

وی افزود: ویروس کرونا با اینکه روزانه نفرات زیادی را در استان مبتلا می‌کند اما وضعیت کنترل شده است هرچند که میزان پایداری در بیماری‌های مسری شکننده و ناپایدار است و باید رعایت و خود مراقبتی بیشتر صورت گیرد.

شریعتی گفت: در خصوص بارش‌ها، علاوه بر بارش باران در مناطق بالادست، بارش‌های خوبی را خواهیم داشت به‌طوری که طی دو هفته آینده سه نوبت بارندگی با میزان نسبتا خوبی در پیش خواهیم داشت.

وی ادامه داد: به تمامی فرمانداران ابلاغ شده که آمادگی کامل را در مواجه با بارندگی‌ها داشته باشند، همچنین مرتبا وضعیت آب و هوا رصد خواهد شد تا اتفاق پیش بینی نشده ای رخ ندهد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: هجوم ملخ ها به مزارع کشاورزی با سم پاشی‌هایی که انجام شد خوشبختانه کنترل شد و مشکل خاصی ایجاد نکردند. با ادامه همین اقدامات تمام تلاشمان را خواهیم کرد که با کمترین خسارت از هر سه بحران عبور کنیم.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول