اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

مصوبات جلسه مشترک شورای تأمین شهرستان‌های اردکان و میبد

در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا جلسه مشترک شورای تأمین شهرستان‌های اردکان و میبد برگزار شد که تصمیمات این نشست برای همه واحدهای صنفی این دو شهرستان لازم‌الاجرا است.

مصوبات جلسه مشترک شورای تأمین شهرستان‌های اردکان و میبد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، مصوبات جلسه مشترک شورای تأمین شهرستان‌های اردکان و میبد که برای همه واحدهای صنفی دو شهرستان از تاریخ ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ لازم‌الاجراست به این شرح است؛

تمامی اصناف شهرستان‌های اردکان و میبد به‌غیراز واحدهای توزیع مواد غذایی شامل سوپرمارکت، میوه‌فروشی، نانوایی، قصابی، مرغ و ماهی، خواربارفروشی، شیر و ماست با رعایت پروتکل بهداشتی تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام می‌گردند.

نانوایی‌های اردکان و میبد مکلف‌اند با افزایش ساعت پخت و بسته‌بندی بهداشتی نان از عرضه مستقیم به‌صورت گذشته خودداری کنند و در راستای اجرای دقیق مصوبه، اتحادیه نانوایان با همکاری تعزیرات و مرکز بهداشت ضمن نظارت کامل و دقیق، با هرگونه تخلف احتمالی برخورد قانونی انجام دهند.

تمامی فروشگاه‌های بزرگ و هایپرمارکت‌ها در سطح شهرستان‌های اردکان و میبد تا اطلاع ثانوی تعطیل است و این فروشگاه‌ها می‌توانند اجناس و مایحتاج ضروری مردم را به‌صورت اینترنتی و تلفنی سفارش گرفته و از طریق پیک ارسال نمایند.

دفن اجساد و نحوه غسل دهی بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و بر اساس نظر کارشناسان انجام شود.

پمپ‌بنزین‌ها نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام و شبکه بهداشت نظارت بر این مهم را بر عهده خواهد داشت.

همچنین دو مصوبه مهم در خصوص تعطیلی واحدهای صنعتی و تشدید نظارت بر تردد خودروها منوط به تأیید از سوی شورای تأمین استان گردید.

انتهای پیام/ 90010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول