اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ادامه تعطیلی بازارهای مازندران/ مردم نگران تامین کالاهای اساسی نباشند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت:به‌منظور جلوگیری از خطرات شیوع ویروس کرونا مقرر شد بازار مازندران در هفته جاری نیز همانند هفته گذشته یک روز در میان تعطیل شود.

ادامه تعطیلی بازارهای مازندران/ مردم نگران تامین کالاهای اساسی نباشند

حسین قوانلو امروز درباره وضعیت بازارهای مازندران باتوجه به شیوع ویروس کرونا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: به‌منظور جلوگیری از خطرات شیوع ویروس کرونا مقرر شد بازار مازندران در هفته جاری نیز همانند هفته گذشته یک روز در میان تعطیل شود.

وی با اشاره به تکذیب شایعات در ارتباط با تعطیلی پمپ‌بنزین‌ها و واحدهای نانوایی‌ها و سایر، افزود: خبازی‌ها، میوه فروشی‌ها، قصابی‌ها، واحدهای صنفی فروش مرغ و تخم مرغ و فروشندگان لوازم بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده با رعایت مسائل بهداشتی در این مدت فعالیت دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با تاکید بر اینکه مردم نگران تامین کالاهای اساسی نباشند، اضافه کرد: شایعات مبنی بر تعطیلی فروشگاه‌ها موجب ازدحام می‌شود درحالی که صحت ندارد.

این مسؤول در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر کمبود ماسک در داروخانه‌های مازندران، اضافه کرد: اولویت ما در هفته گذشته تامین ماسک برای بیماران و کارکنان بیمارستان‌های استان بوده که باتوجه به تامین آن امروز 130هزار ماسک در داروخانه های سطح استان توزیع شد و در روزهای آینده نیز توزیع خواهد شد.

قوانلو در بخش دیگری از سخنان درباره توزیع میوه شب عید در سطح مازندران، تصریح کرد: توزیع شهرستانی میوه‌های شب عید صورت گرفته و پیشنهاد 5 هزار تومان برای پرتقال تامسون و 6 هزار تومان برای سیب داده شد که امروز در این زمینه تصمیم‌گیری می‌شود.

وی در پایان گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و همچنین توزیع میوه که ممکن است موجب صف‌های خرید شود تصمیم‌گیری خواهد شد.

به گزارش فارس، کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت از ابتلای 17 نفر از مردم مازندران به ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته خبر داد که می‌توان عنوان کرد؛ با آمار روزهای گذشته تعداد مبتلایان به هزار و 206 نفر رسیده است.

انتهای پیام/86034/ع/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول