اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پلمب قهوه خانه، مهمانپذیر و تالارهای عروسی در مازندران

فرماندهان انتظامی شهرستان‌های مازندران از پلمب قهوه خانه، مهمانپذیر و تالارهای عروسی و اقامتی در شهرهای مختلف استان خبر دادند.

پلمب قهوه خانه، مهمانپذیر و تالارهای عروسی در مازندران

قاسم عزیزی فرمانده انتظامی کلاردشت با بیان اینکه به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، طرح نظارت بر مهمانپذیرها، مسافرخانه‌ها و سفره خانه‌ها در این شهرستان به اجرا درآمد، اظهار کرد: در اجرای این طرح ماموران که با همکاری ماموران اداره بهداشت این شهرستان به اجرا در آمد ۷ مهمانپذیر و سفره خانه در اجرای دستورالعمل‌های صادرشده پلمب و متصدیان این واحدهای صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی از متصدیان مهانپذیرها، تالارها، هتل و همچنین مراکز اسکان مسافر در این شهرستان خواست ضمن رعایت کامل بهداشت برای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از پذیرش مسافر خودداری کنند.

*پلمب قهوه خانه‌های متخلف در گلوگاه 

حسن عنایتی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از پلمب ۳ قهوه خانه های متخلف در اجرای طرح پیشگیری از بیماری کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: اخطار پلمب به ۱۵ واحد صنفی و پلمب ۳ قهوه خانه به دلیل عدم رعایت ضوابط صنفی و دستورالعمل‌های صادرشده صورت گرفت و متصدیان این واحدهای صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

*پلمب سفره خانه‌ها و تالارهای متخلف در میاندورود 

علی داداش‌تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از پلمب ۱۵سفره خانه و تالارهای عروسی در این شهرستان خبر داد و گفت: پلمب ۱۵ سفره خانه و تالارعروسی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های صادرشده صورت گرفت و متصدیان این واحدهای صنفی بعلت عدم رعایت هشدارها پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

*پلمب واحدهای اقامتی متخلف در محمودآباد 

محمود حسن‌زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از پلمب ۶۴ سفره خانه و واحدهای اقامتی متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس طرح نظارت بر واحدهای اقامتی و پذیرایی در شهرستان محمودآباد به اجرا در آمد.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری ماموران اداره بهداشت در یک هفته گذشته از ۳۵۰ واحد اقامتی و پذیرایی این شهرستان بازدید کردند، افزود: پلمب ۶۴ واحداقامتی و پذیرایی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های صادر شده انجام شد و در این طرح همچنین به ۲۶ واحد صنفی اخطار پلمب داده شد و از فعالیت ۴۳ واحد نیز جلوگیری شد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول