اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری همه محلات منطقه 2 زنجان

شهردار منطقه 2 زنجان از پخش 350 تن آسفالت در سطح شهرداری منطقه 2 زنجان خبر داد و گفت: این کار تا لکه‌گیری همه منطقه ادامه خواهد داشت.

آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری همه محلات منطقه 2 زنجان

علی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن سال نو لکه‌گیری خیابان و معابر منطقه 2 شهرداری در اولویت قرار گرفته و در همین راستا اقدامات مربوط به لکه‌گیری خیابان‌ها از هفته‌های پیش آغاز شده است.

شهردار منطقه 2 زنجان افزود: در همین راستا بیش از 350 تن آسفالت در امر لکه‌گیری خیابان‌ها و معابر سطح منطقه پخش شد، که این عملیات تا رفع همه نواقصات ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در راستای زیباسازی فضای شهری گل‌کاری فصلی در سطح منطقه آغاز شده است، اضافه کرد: به همین منظور در همه تقاطع‌ها و بلوارهای حوزه خدماتی منطقه از جمله میدان هنرستان و پروین اعتصامی، ولیعصر، میدان شورا، آزادی، تقاطع شیلات، تربیت، پلیس و تقاطع ولیعصر، بلوار اشراق و بلوار شریعتی گل‌کاری صورت گرفته است.

محمدی ادامه داد: همچنین با توجه به شیوع کرونا جمع‌آوری زباله سطح منطقه بیش از پیش مورد توجه منطقه قرار گرفته و عملیات ضدعفونی معابر به صورت شبانه‌روزی توسط شهرداری در حال انجام است.

شهردار منطقه 2 زنجان گفت: در چنین شرایطی انتظار می‌رود که شهروندان با رعایت اصول بهداشتی برای توصیه‌های جامعه پزشکی، با شهرداری همکاری لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول