اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پرداخت ۱۶ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان سمنان

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان سمنان گفت: امسال دو هزار و ۹۴۸ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۲۴۴ میلیون تومان به مددجویان و نیازمندان استان سمنان پرداخت‌ شد.

پرداخت ۱۶ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان سمنان، محمدرضا همتیان به آغاز فعالیت صندوق امداد ولایت در شهریور سال ۹۵ در استان سمنان اشاره کرد و گفت: اعطای تسهیلات بدون بهره در سرفصل‌های کارگشایی، اشتغال‌زایی، مسکن و ازدواج به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان پرداخت می‌شود.

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان سمنان بیان کرد: در ۱۲ ماه سال جاری دو هزار و ۹۴۸ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۲۴۴ میلیون تومان به مددجویان این استان پرداخت‌ شده است.

همتیان با بیان اینکه در ۱۲ ماه نخست سال جاری، ۲۰۹ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان و نیازمندان سه میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی دریافت کردند، یادآور شد: توسعه مشارکت خیران و جذب نیکوکاران در افزایش پرداخت تسهیلات و رفع مشکلات مددجویان تحت حمایت نقش به‌سزایی ایفا می‌کند.

وی ادامه داد: در مدت ۱۲ ماه، دو هزار و ۴۵۷ فقره تسهیلات کارگشایی در سرفصل‌های مختلف با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۸۹۷ میلیون تومان پرداخت‌ شده است.

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان سمنان تصریح کرد: ۱۵۳ فقره تسهیلات مسکن و ۱۲۹ فقره کمک‌هزینه به سیل‌زدگان با اعتبار ۴۲۱ میلیون تومان پرداخت شده است.

همتیان عنوان کرد: هفت هزار و ۸۰۷ نفر از خیران و نیکوکاران استان سمنان از ابتدای سال جاری تاکنون یک  میلیارد و ۴۴۱ میلیون تومان با هدف افزایش پرداخت تسهیلات به نیازمندان در صندوق امداد ولایت استان سمنان سپرده‌گذاری کرده‌اند.

وی اظهار کرد: برخی از خدمات صندوق امداد ولایت قابلیت اتصال به شبکه شتاب (اینترنت بانک، موبایل بانک و دریافت SMS) و واگذاری دستگاه POS ثابت و سیار با قابلیت تراکنش‌های آنلاین را دارد.

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان سمنان افزود: مدیریت وجوه کلیه دستگاه‌های خودپرداز و سامانه‌های فروش و پرداخت وام از محل سپرده‌ای خیران و نیکوکاران به نیازمندان دیگر خدمات این صندوق قرض‌الحسنه است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول