اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

واکسیناسیون رایگان بیش از 180هزار راس دام در قروه

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قروه گفت:در سالجاری در سه مرحله ۱۷۱ هزار و ۷۷۶ راس دام سبک و ۸ هزار و ۵۹۴ راس دام سنگین علیه بیماری تب برفکی بصورت رایگان واکسینه شدند.

واکسیناسیون رایگان بیش از 180هزار راس دام در قروه

حسین پروایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: طرح واکسیناسیون دام سبک و سنگین در واحدهای صنعتی، نیمه‌صنعتی و خانگی نگهداری دام از سیزدهم بهمن ماه به مدت ۳۳ روز کاری انجام شد.

وی ادامه داد: در طرح مایه‌کوبی دام ۱۷۱ هزار و ۷۷۶ راس دام سبک و ۸ هزار و ۵۹۴ راس دام سنگین علیه بیماری تب برفکی ایمن شدند و شاهد پرورش جمعیت دام سالم در واحدهای دامداری این شهرستان بودیم.

پروایی تصریح کرد: با تکیه بر توان نیروهای بومی شبکه دامپزشکی قروه و استفاده از واکسن تولید شرکت‌های داخلی در سالجاری توانستیم بر بیماری تب برفکی غلبه کنیم و این فرایند موجب رونق اقتصادی و افزایش تولید برای دامداران را فراهم ساخت.

به گفته رئیس شبکه دامپزشکی قروه، به دلیل هزینه بالای خرید واکسن علیه بیماری تب برفکی تمام خدمات برای دامداران به صورت رایگان انجام شد و هزینه آن با تلاش مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی تامین شده است.

انتهای پیام۲۳۳۰/۸۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول