اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فضاهای ورزشی زنجان، تبدیل به نقاهتگاه کرونا می‌شود

فرماندار زنجان گفت: همه فضاهای ورزشی بر اساس نیاز تبدیل به نقاهتگاه بیماری کرونا می‌شود.

فضاهای ورزشی زنجان، تبدیل به نقاهتگاه کرونا می‌شود

رضا عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: همه فضاهای ورزشی بر اساس نیاز تبدیل به نقاهتگاه بیماری کرونا می‌شود و در حال آماده‌سازی این اماکن بر اساس اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی هستیم.

فرماندار زنجان با بیان اینکه در شهر زنجان نیاز برای بیماری کرونا یک هزار و 500 تخت اعلام شده است، گفت: از همین رو همه ظرفیت شهرستان در این شرایط در اختیار بیماری کرونا است.

وی تصریح کرد: در این راستا همه مدارس، دانشگاه‌ها و سایر اماکن دیگر برای بیماری کرونا به کار گرفته خواهد شد هرچند که تاکنون همه بیماران در بیمارستان بستری شده‌اند و حتی یک مورد نیز خارج از بیمارستان بستری نشده است.

عسگری با اشاره به اینکه باید ظرف مدت زمان کوتاهی اماکنی را برای نقاهتگاه کرونا آماده داشته باشیم، گفت: در این راستا تخت و نیروی انسانی مورد نیاز آماده‌سازی می‌شود که اگر خدایی نکرده همه‌گیری رخ داد، گرفتار عدم آمادگی نباشیم.

فرماندار زنجان همچنین درباره تعطیلی برخی از اصناف نیز گفت: تاکید ما این بوده است که فقط صنوف مرتبط با ارزاق عمومی باز باشد و سایر اصنافی که نیاز چندانی به آنها نیست باید تعطیل شود.

وی تصریح کرد: در این رابطه به اتاق اصناف اعلام کرده‌ایم که کنترل لازم را در این باره داشته باشند چون موضوع اجباری است و برای قطع شدن زنجیره کرونا باید این اتفاق رخ دهد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول