اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

جوانان هیئتی «کنگان» در خط مقدم مقابله با کرونا+تصاویر

هیئت متوسلین حضرت زینب(س) با همکاری دو هیئت دیگر و شهرداری بنک برای مقابله با ویروس کرونا با کمک جوانان به ضدعفونی کردن معابر عمومی شهربنک از توابع شهرستان کنگان آستین همت را بالا زدند.

جوانان هیئتی «کنگان» در خط مقدم مقابله با کرونا+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان کنگان، همزمان با شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و به ویژه در استان بوشهر، جوانان هیئتی‌ و دلدادگان مکتب اباعبدالله(ع) که فداکاری را از عباس‌ابن‌علی(ع) و نوع‌دوستی و پرستاری را از زینب(س) آموخته‌اند و عمری است پای منبر درس فداکاری و ازخودگذشتگی بوده‎اند، وظیفه خود را دانستند که پای کار بیایند و در مسیر ریشه کنی این ویروس تلاش کنند.

در این چند هفته که از شیوع ویروس کرونا در کشور می‌گذرد، روز‌های سختی که در کنار صحنه‌های ناراحت‌کننده و تأسف‌بار در اقدام برخی افراد سودجو برای احتکار و گرانفروشی لوازم بهداشتی و پیشگیرانه، تصاویری هم از ایثار و فداکاری دیده می‌شود.

در این مدت طبق اعلام وزارت بهداشت مدارس، دانشگاه‌ها و بسیاری از محافل مذهبی و مراسم دینی کشور تعطیل شده و هشدار‌های بهداشتی در صدر اخبار کشور قرار گرفته است.

جوانان این هیئت که عمریست پای منبر درس فداکاری و ازخودگذشتگی را فراگرفته‌اند و امروز که کشور در بحران است بر خورد لازم دیدند که دلدادگان مکتب اباعبدالله(ع) در بحران نباید شانه خالی کنند.

کسانی که فداکاری را از عباس‌ابن‌علی(ع) و نوع‌دوستی و پرستاری را از زینب(س) آموخته‌اند، امروز باید حضوری منسجم و قوی در راستای ریشه کنی این ویروس داشته باشند که با عزم قوی پای کار آمدند.

رییس این هیئت در گفتگو با خبرنگار فارس در شهرستان کنگان از ضد عفونی کردن معابر و اماکن عمومی شهربنک خبر داد و گفت:همزمان با شروع ویروس کرونا وظیفه خود را دانستیم که تمام توان خود را در جهت مقابله با این ویروس منحوس به کار ببندیم.هیئت متوسلین حضرت زینب(س) در شهر بنک از توابع شهرستان کنگان هیئتی است که برای مقابله با ویروس کرونا علاوه بر تعطیلی جلسات هفتگی هیئت، با کمک جوانان به ضدعفونی کردن معابر عمومی شهربنک می‎پردازد.


محمود هوشیار با بیان اینکه تمام فعالین جوانان به صورت داوطلبانه است افزود:ضدعفونی معابر و محله‌های شهر که با شرکت ۱۵ جوان بسیجی و انقلابی انجام می‌شود کاملا به صورت داوطلبانه است و بدون هیچ گونه پاداشی صورت می‌گیرد.

به نظر می رسد در روزهایی که تلاش وزارت بهداشت و سایر دستگاه‌های مسؤول برای مبارزه با ویروس کرونا ادامه دارد، تعدادی هیأت‌های مذهبی، کمک به مردم را تکلیف شرعی خود می‌دانند و به میدان آمدند.وی ادامه داد:ما با دو هیئت دیگر و همچنین همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهربنک اقدام به این کار کردیم و امیدواریم بتوانیم سهم‌کوچکی در ریشه کن کردن این ویروس منحوس را داشته باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول