اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

ثبت نام بیش از 2 هزار متقاضی مسکن در خراسان شمالی

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از ثبت نام بیش از 2 هزار نفر در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در استان خبر داد.

ثبت نام بیش از 2 هزار متقاضی مسکن در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، سیدعبدالمجید نژادصفوی اظهار کرد: برای  رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، آن دسته از متقاضیان استان که به هر دلیل امکان استفاده از رایانه شخصی در منزل را نداشتند از طریق تلفن همراه شخصی خود و با ارسال پیامک کد ملی سرپرست خانوار به  سر شماره  ۳۰۰۰۷۳۶۴۰  نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کردند.

وی افزود: ثبت‌نام نهایی از این متقاضیان با اطلاع‌رسانی قبلی، از طریق سامانه ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن به آدرس (tem.mrud.ir) انجام می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی، تأهل و یا سرپرست خانوار بودن، زنان خودسرپرست مشروط به داشتن حداقل ۳۵ سال سن، دارای حداقل پنج سال سابقه سکونت سال‌های اخیر در شهر موردتقاضا، سابقه سکونت حداقل  پنج سال در شهر جدید موردتقاضا و یا در شهر مادر، نداشتن منع قانونی برای دریافت تسهیلات بانکی (نظیر چک برگشتی، تسهیلات معوقه) و توانایی تأمین هزینه ساخت مسکن (مازاد بر تسهیلات بانکی) را از شرایط ثبت‌نام عنوان کرد.

وی اضافه کرد: ثبت‌نام متقاضیان از روز دوشنبه ۱۹ اسفند به مدت ۳ روز تا ساعت ۲۴ روز چهار شنبه ۲۱ اسفند انجام شد.

لازم به ذکر است این تعداد ثبت‌نام در شهرهای بجنورد، اسفراین، صفی‌آباد، سنخواست، شوقان، جاجرم، تیتکانلو، ایور، گرمه، درق انجام‌شده است.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول