اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فرمانده سپاه بردسکن: توان مدیران را باید در مواقع بحران سنجید

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن گفت: توان مسوولان و مدیران را باید در مواقع بحران سنجید در غیر این صورت در حالت عادی و طبیعی که امور از طریق ساختار اداره به خودی خود انجام می‌شود.

فرمانده سپاه بردسکن: توان مدیران را باید در مواقع بحران سنجید

علیرضا جنیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بردسکن اظهار کرد: توان مدیران در مواقع بحرانی سنجیده می‌شود، در غیر این صورت در حالت عادی و طبیعی که امور از طریق ساختار اداره به خودی خود انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن با اشاره به ایجاد قرارگاه پدافند زیستی که باید محور تمام همه فعالیت‌ها در بحث ویروس کرونا باشد، افزود: در این قرارگاه، محوریت فرماندهی به عهده فرماندار بردسکن است، ولی همه از دستورات بهداشتی کارکنان بخش بهداشت باید تبعیت کنیم.

وی با اشاره به اینکه فرماندار باید فراهم کردن همه زمینه‌های کار جمعی و فرماندهی آن را به دست بگیرد، اضافه کرد: اینکه همه امور فقط بر دوش مدیریت بهداشت باشد، شدنی نیست.

جنیدی با بیان اینکه عیار یک مسوول جهادی در این بزنگاه‌ها سنجیده و دیده می‌شود، اظهار کرد: امروز همه مسوولان باید وارد بحث ورود به این ویروس ناشناخته شوند و جای تردید و کوتاهی هم نیست.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن ادامه داد: سپاه با تمام قدرت به همراه بسیج توانمند مردمی، پایگاه‌های بسیج به مقابله با کرونا می‌پردازد و از روز اول هم پای کار بوده، در ادامه هم همچون دوران دفاع مقدس در خدمت نظام، انقلاب و همیاری و همکاری با مدیران قرارگاه مقابله با کرونا است.

وی شکل‌گیری قرارگاه پدافند زیستی را محور کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج نام برد و افزود: درحال حاضر بیش از 100 کشور دنیا درگیر این ویروس هستند و شیوع آن را هم در داخل کشور شاهد هستیم.

جنیدی با تاکید بر ضرورت تدبیر مسوولان اجرایی کشور، تصریح کرد: مشکلات اقتصادی و فرهنگی مردم موضوعی مهم است که باید برای آن چاره‌اندیشی شود.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن با اشاره به ضرورت همکاری همه دستگاه‌ها برای مقابله با بیماری کرونا، متذکر شد: در شرایط فعلی وزارت بهداشت به تنهایی نمی‌تواند این بحران را مدیریت کند، چراکه این ویروس بزرگ‌تر از آن است که مورد سهل‌انگاری قرار گیرد.

وی تنها راه عبور از این ویروس را همکاری همه ادارات و مردم دانست و افزود: این عرصه واقعا عرصه میدان عمل است و باید همه توان خود را به کار بگیریم که حتی به یک شهروند ما آسیبی نرسد.

جنیدی با اعلام اینکه امروز نباید هیچ درنگی داشت، خاطرنشان کرد: همه مسوولان باید با تمام امکانات وارد میدان مقابله با کرونا شوند و دراین راه سپاه با دل وجان پای کار بوده، همه امکانات ما در اختیار قرارگاه مقابله با ویروس کرونا است.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن به برگزاری جلسات ایجاد قرارگاه پدافند زیستی در بردسکن اشاره کرد و گفت: قرارگاه مرکزی باید با مدیریت فرماندار این شهرستان و دبیری شبکه بهداشت شکل بگیرد، در این راستا موضوعات و کمیته‌های مختلف با محوریت دستگاه‌های تخصصی و کار راهبردی قرارگاه انجام شود.

وی با تاکید بر تشکیل کمیته‌هایی در شهر، دهستان و روستاها، ادامه داد: تا رده پایین همه باید پای کار باشند تا در شکست این ویروس موفق باشیم.

جنیدی بیان کرد: ارائه مسائل بهداشتی، آموزشی و فعال کردن فضای مجازی قابل استناد باید مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن تاکید کرد: استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش، امامان جماعت و دیگر دستگاه‌های فرهنگی است، برای مقابله با این ویروس باید جمعی حرکت کنیم، نه جزیره،ای، باید هر چه سریع‌تر قرارگاه مرکزی با محوریت فرماندار بردسکن با وحدت فرماندهی شکل بگیرد تا امور همراه با نتیجه باشد.

وی بیان کرد: مردم باید نهایت همکاری را برای حفظ سلامتی خود با مسوولان داشته باشند، ماندن در خانه، عدم مسافرت، عدم سفر از شهرستان‌ها به بردسکن و روستاهای تابعه از جمله اقدامات مهم مردم برای پیشگیری از گسترش شیوع بیماری کرونا است.

جنیدی افزود: مجموعه گردان بیت المقدس در بردسکن و نیز در بخش‌های انابد و شهرآباد همراه با گردان امام حسین (ع) از روز اول پای کار بودند، آنها با تشکیل قرارگاه به صورت سازماندهی شده و شبانه‌روزی در خدمت فرماندهی این قرارگاه برای خدمت‌رسانی هستند.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن با بیان اینکه در این روزها همه باید آتش به اختیار بوده و خودشان را معطل ابلاغ مسوولان رده بالا ندانند، افزود: همه مجموعه‌های سپاه بردسکن را توجیه کردیم، ولی برای خدمت‌رسانی بیشتر باید همه اضلاع از جمله بخشدار، دهیار، شورا و امام جماعت همراه باشند.

وی با بیان اینکه کمک‌های امدادهای غیبی را در بزنگاه‌های مختلف در طول انقلاب اسلامی تجربه داریم، گفت: به برکت خون شهدا، انقلاب و به برکت حضور مردم در همه صحنه‌ها و همکاری آنها، امدادهای غیبی همیشه همراه این نظام و انقلاب است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول