اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

آغاز توزیع میوه تنظیم بازار در خراسان‌جنوبی/ اینترنتی خرید کنید

رئیس سازمان صمت خراسان‌جنوبی گفت: طرح توزیع میوه تنظیم بازار در استان به‌صورت رسمی از روز گذشته در سراسر شهرستان‌های استان آغاز شده است.

آغاز توزیع میوه تنظیم بازار در خراسان‌جنوبی/ اینترنتی خرید کنید

داوود شهرکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: امسال یک هزار و ۱۰۰ تن انواع میوه تنظیم بازار برای عرضه در ایام پایانی سال جذب شده که با توزیع آن نیاز مرکز استان و تمامی شهرستان‌ها تأمین خواهد شد.

وی با بیان اینکه از این میزان میوه ۵۵۰ تن پرتقال والنسیا، ۱۰۰ تن پرتقال تامسون، ۲۵۰ تن سیب سمیرم زرد و ۲۰۰ تن سیب قرمز تأمین و جذب شده است، بیان داشت: توزیع میوه تنظیم بازار در استان از روز گذشته آغاز شده است.

رئیس سازمان صت خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه میوه‌های تنظیم بازار حداکثر ۲۰ درصد زیر قیمت خرده‌فروشی محصول در بازار عرضه می‌شود، مطرح کرد: پرتقال در دو نوع والنسیای جنوب و تامسون شمال به ترتیب با قیمت پنج هزار و ۳۰۰ تومان و پنج هزار و۸۰۰ تومان، و سیب نیز در دو نوع زرد و قرمز سمیرم اصفهان با قیمت شش هزار تومان عرضه می‌شود.

شهرکی همچنین از توزیع گوشت قرمز و گوشت مرغ منجمد تنظیم بازار بدون هیچ‌گونه محدودیتی برای ایام پایانی سال خبر داد و عنوان کرد: بیش از ۶۰ تن شکر نیز در بسته بندی های یک کیلوگرمی در شبکه توزیع مردمی در سطح استان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه خرید اینترنتی اقلام تنظیم بازار و میوه شب عید در بیرجند فراهم شده است، خاطرنشان کرد:به جهت رعایت مسائل بهداشتی و تردد کمتر مردم، فروشگاه اینترنتی سامینو در استان فعال شده و همشهریان می‌توانند از طریق نصب اپلیکیشن سامینو اقلام اساسی را درب منزل تحویل بگیرند.

انتهای پیام/69039/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول