اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

رفع مظلومیت جان دادگان کرونا با برگزاری مراسم ختم مجازی

با ابتکار حوزه علمیه خواهران اردکان برای درگذشتگان این روزها که به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا امکان برپایی مراسم ترحیم و یادبود نیست، مراسم ختم مجازی برگزار می‌شود.

رفع مظلومیت جان دادگان کرونا با برگزاری مراسم ختم مجازی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، حوزه علمیه فاطمه الزهرا (سلام‌الله علیها) در پیامی ضمن تسلیت درگذشت استاد و قاری قرآن مرحوم حاج رضا معصومی، تصریح کرد: درگذشت معلم دلسوز و بااخلاق، قاری و استاد مهربان قرآن حاج رضا معصومی مایه تأسف عمیق شهرستان اردکان گردید.

به گفته مدیر حوزه علمیه خواهران اردکان، جان‌باختگان فتنه کرونا از چند وجه مظلوم هستند؛ از شیوه‌ی ابتلا، از شیوه‌ی درمان و رحلت. اما مظلومیت مضاعف جان دادگان کرونا، در عدم مراسم عمومی دفن، و سپس عدم مراسم عمومی ختم و نداشتن مجلس ترحیم است.

وی افزود: خانواده‌ داغ‌دار این مرحومان در قرنطینه‌ خانگی خود امکان برگزاری مراسم ترحیم نداشتند اکنون حوزه علمیه خواهران فاطمه الزهرا (سلام‌الله علیها) اردکان بنا دارد که برای شادی روح آن مسافران عالم عقبی و تسلای خانواده عزادار آن عزیزان، در شبکه‌های اجتماعی مراسم ختم و ترحیم مجازی برگزار کند.

فاطمه ابراهیمیان در پایان اظهار داشت: به همین منظور اولین جلسه ختم مجازی برای استاد و قاری قرآن حاج رضا معصومی با قرائت فاتحه و صلوات و تلاوت یک صفحه از کلام‌الله مجید هدیه‌ای به روح بهشتی آن استاد عزیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 90010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول