اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

کاهش 75 درصدی پروازهای بزرگترین شرکت هواپیمایی آمریکا/ پهن پیکرها زمین‌گیر شدند

شرکت هواپیمایی امریکن ایرلاینز اعلام کرد با توجه به کاهش قابل توجه تقاضا برای مسافرت‌های هوایی 75 درصد از پروازهای بین‌المللی خود را لغو می‌کنند.

کاهش 75 درصدی پروازهای بزرگترین شرکت هواپیمایی آمریکا/ پهن پیکرها زمین‌گیر شدند

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، شرکت هواپیمایی امریکن ایرلاینز، اعلام کرد که با توجه به اینکه تقاضا برای سفرهای هوایی به شدت کاهش یافته است 75 درصد از پروازهای بین‌المللی خود را تا روز 6 می لغو می‌کنند.

این شرکت همچنین اعلام کرده است در پاسخ به شیوع ویروس کرونا و اثرات منفی آن تمام هواپیماهای پهن پیکر خود را زمین گیر خواهد کرد.

این شرکت که بزرگترین شرکت هواپیمایی آمریکا محسوب می‌شود در حالی از برنامه‌های خود برای کاهش پروازهای بین‌المللی و انتقال هواپیماهای بزرگ خود به آشیانه خبر داد که چند ساعت قبل از آن کاخ سفید گفته بود که از شب دوشنبه در کنار دیگر کشورهای اروپایی پروازها به انگلیس و ایرلند متوقف خواهد شد.

دولت ترامپ همچنین به طور ضمنی خواستار اقدام سریع کنگره در ارائه منابع مالی برای حمایت از شرکت‌های هواپیمایی بحران زده آمریکایی‌ شد.

شرکت هواپیمایی امریکن ایرلاینز در قالب طرح خود تقریبا تمام پروازها به آسیا، استرالیا، اروپا، نیوزیلند و آمریکای جنوبی را لغو خواهد کرد.

این شرکت همچنین می‌گوید پیش‌بینی می‌کند که ظرفیت حمل و نقل داخلی خود در ماه آوریل و می به ترتیب 20 و 30 درصد نسبت به  مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته باشد.

دیگر شرکت‌های هواپیمایی هم اعلام کردند پروازهای بین‌المللی خود را کاهش خواهند داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول