اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

راه اندازی بیش از 20 کارگاه تولید ماسک در زنجان

فرمانده سپاه ناحیه زنجان از راه اندازی بیش از 20 کارگاه تولید ماسک توسط بسیج این استان خبر داد‌

راه اندازی بیش از 20 کارگاه تولید ماسک در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن سهندی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حاضر بیش از 20 کارگاه کوچک و بزرگ خانگی به منظور تولید ماسک در شهرستان زنجان راه‌اندازی شده و کارگاه‌های دیگر نیز در دست تجهیز و راه‌اندازی است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک گفت: در 6 واحد کارگاهی مجهز و 15 کارگاه خانگی با بهره‌گیری از ظرفیت جوانان مؤمن و انقلابی در شهرستان زنجان روزانه بیش از 5 هزار ماسک تولید خواهد شد که همه این اقدامات با نظارت مراکز بهداشتی و درمانی و رعایت مسائل ایمنی به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود.

وی افزود: کارگاه‌های تولید ماسک با هدف تامین ماسک مورد نیاز و با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای استان در  حال تولید هستند که ابتدا پارچه‌های ویژه برای برش به سازمان فنی و حرفه‌ای ارسال و پس از برش در این کارگاه‌ها دوخته می‌شوند و در پایان پس از ضدعفونی و استرلیزه بهداشتی برای استفاده در مراکز درمانی و استفاده عموم مردم پخش می‌شوند.

سهندی در ادامه با اشاره به برنامه‌های بسیج شهرستان زنجان در راستای مبارزه با ویروس کرونا عنوانکرد:کمک به ضدعفونی کردن مراکز عمومی، بهداشتی، معابر، دستگاه‌های ATM بانکی و جایگاه‌های سوخت اقدام دیگری است که گروه‌های جهادی بسیج ناحیه زنجان با تشکیل تیم‌هایی در همین زمینه به خدمات رسانی مشغول هستند.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه بسیجیان همیشه در صحنه در قالب 40 گروه سازماندهی شده 300 نفری برای ضد عفونی محلات فعال هستند، تصریح کرد: این بسیجیان هر روز از ساعت 16 تا 24 شب در محلات مختلف شهر در این زمینه فعالیت می‌کنند.

وی در پایان از ورود بسیج به آموزش و پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد و گفت : یکی از کارهای مهم گروه‌های جهادی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، آموزش و اطلاع رسانی از طریق ایجاد و راه‌اندازی شبکه‌های اجتماعی برای رعایت اصول و انجام اقدامات بهداشتی است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول