اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

بی‌خطرسازی پسماندهای عفونی بیمارستان بیجار در اولویت‌ قرار دارد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بیجار به منظور رعایت ملاحظات زیست محیطی از پسماندهای بیمارستانی، مراحل بی‌خطر سازی زباله‌های عفونی و بررسی حد آلایندگی زیست محیطی پسماندهای بیمارستانی در بیمارستان امام حسین بیجار، بازدید کرد.

بی‌خطرسازی پسماندهای عفونی بیمارستان بیجار در اولویت‌ قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، شهرام هدایت‌زاده عصر امروز در جریان بازدید از روند بی‌خطر‌سازی پسماندهای بیمارستان بیجار اظهار داشت: مدیریت بهینه و بی‌خطرسازی پسماندهای عفونی از اولویت‌های مهم زیست محیطی به شمار می‌رود.

وی افزود: عدم توجه به مدیریت و کنترل پسماندهای عفونی در مراحل مختلف تولید، ذخیره‌سازی، جمع‌آوری، حمل و نقل و دفع نهایی مشکلات عدیده‌ای را ایجاد خواهد کرد به طوری که پیامد آن، محیط زیست و سلامتی شهروندان را در معرض خطر جدی قرار می‌دهد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بیجار ادامه داد: در این زمان که ابتلا به بیماری کرونا در اوج شیوع قرار دارد، در رابطه با مدیریت پسماندهای عفونی امکانات خوبی در شهرستان بیجار موجود هست  و با استفاده بهینه از این امکانات و با سنجش وضعیت موجود برای رسیدن به وضعیت مطلوب برنامه‌ریزی و اقدام می‌شود.

وی در پایان از همشهریان خواست از رهاسازی ماسک، دستکش و دستمال کاغذی در معابر عمومی جداً خودداری کنند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول