اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

فعال بودن تیم نظارتی گردشگری در ایام نوروز/ مردم اقامت غیرمجاز گردشگران را گزارش دهند

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تیم نظارتی گردشگری در ایام نوروز فعال است، گفت: در صورت شکایت از اقامت گردشگر یا وجود اقامتگاه‌های غیرمجاز و خانه‌های استیجاری وارد عمل می‌شویم.

فعال بودن تیم نظارتی گردشگری در ایام نوروز/ مردم اقامت غیرمجاز گردشگران را گزارش دهند

فرجام سمیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به اقدامات پیشگیرانه از شیوع کرونا در استان گفت: کلیه تاسیسات گردشگری خصوصا کانون‌های گردشگری مثل پل زمان‌خان، پیرغار، چشمه دیمه و سیاسرد بروجن تعطیل شدند.

وی اظهار داشت: اقامتگاه‌های بوم‌گردی و برخی از هتل‌ها بصورت خودجوش عدم پذیرش مسافر را در راستای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس اعلام کردند، حتی مهمانسرای جهانگردی هم بنری در این زمینه نصب کرده است.

پذیرش مسافر در دو هتل مجهز به امکانات ضدعفونی‌کننده در استان

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: چند هتل محدود استان مثل هتل بام بروجن و هتل پارسیان که شرایط ضد عفونی کردن فضای سالن‌ها، اتاق‌ها، وسایل و رعایت نکات بهداشتی را دارند، هنوز اعلام تعطیلی نکرده و اگر مسافری ضروری و با شرایط حاد وجود داشته باشد، با رعایت کلیه ضوابط بهداشتی می‌پذیرند.

سمیعی بیان کرد: ستاد مبارزه با کرونا و ستاد اجرای خدمات سفر به ریاست استاندار چهارمحال و بختیاری ادغام شده و مطابق دستور، نیروی انتظامی، هلال احمر و شبکه بهداشت در مبادی ورودی استان حضور دارند تا سرنشینان خودروها را از لحاظ دمای بدن و علائم ویروس چک کنند و غیر هم استانی را برگشت داده و اجازه ورود ندهند.

فعال بودن تیم نظارتی گردشگری در ایام نوروز/ مردم اقامتگاه‌های غیرمجاز را گزارش کنند

وی با بیان اینکه تیم نظارتی گردشگری استان همچنان در ایام نوروز برقرار است و بر اماکن اقامتی و پذیرایی نظارت دارند، تصریح کرد: در صورت شکایت از اقامت گردشگر یا وجود اقامتگاه‌های غیرمجاز و خانه‌های استیجاری، وارد عمل شده و به شکایات رسیدگی می‌کند.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول