اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کمک 21 میلیاردی مراکز نیکوکاری کمیته امداد هرمزگان به نیازمندان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان هرمزگان گفت: خیران و نیکوکاران هرمزگانی در 11‌ماهه سال 98، مبلغ 21 میلیارد و 200 میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری این نهاد به نیازمندان و محرومان استان هرمزگان کمک کرده‌اند.

کمک 21 میلیاردی مراکز نیکوکاری کمیته امداد هرمزگان به نیازمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سیاوش عامری اظهار کرد: توسعه فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری، شناسایی نیازمندان واقعی محله‌ها، شناسایی خیران، افزایش اعتماد عمومی و رفع نیازهای اساسی و ضروری محرومان ازجمله اهداف و کارکردهای راه‌اندازی مراکز نیکوکاری است.

وی افزود: خیران و نیکوکاران هرمزگانی در 11 ‌ماهه سال 98، مبلغ 21 میلیارد و 200 میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری به نیازمندان و محرومان کمک کرده‌اند که از این میزان، مبلغ چهار میلیارد و 800 میلیون تومان کمک نقدی و معادل 16 میلیارد و 400 میلیون تومان به‌صورت کالا بوده است.

معاون کمیته امداد هرمزگان با اشاره به نقش مؤثر مراکز نیکوکاری در رفع مشکلات معیشتی مددجویان و نیازمندان هرمزگان، اضافه کرد: از مجموع کمک‌های اهدایی خیران به مراکز نیکوکاری، بیش از دو میلیارد و 600 میلیون تومان در زمینه معیشت نیازمندان، چهار میلیارد و 300 میلیون تومان در بخش تأمین مسکن، دو میلیارد تومان کمک به تأمین جهیزیه زوج‌های جوان، یک میلیارد تومان جهت تأمین هزینه‌های درمان مددجویان و مابقی در سرفصل‌های اکرام ایتام، اردوهای زیارتی، وام اشتغال، تأمین پوشاک و لوازم‌التحریر دانش آموزان هزینه شده است.

عامری خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری محله‌ها پیشرو در امر محرومیت‌زدایی هستند و هم‌اکنون در استان، 78 مرکز نیکوکاری به نیازمندان خدمات ارائه می‌دهند که از مزیت‌های فعالیت این مراکز می‌توان به شفافیت عملکرد، مردم محور بودن آن‌ها، سرعت در خدمت‌رسانی، حذف بروکراسی اداری، شناسایی خیران و نیازمندان واقعی و کیفیت و دقت در نوع خدمات اشاره کرد.

انتهای پیام/۳۲۶۴/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول