اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

کرونا تولید مستند مسابقه «سفر بازی» را متوقف کرد/ ادامه تولید از بهار 99

تهیه کننده مستند مسابقه «سفربازی» از توقف کامل مراحل پیش تولید و تولید این مجموعه بدلیل شیوع ویروس کرونا حداقل تا پایان بهار 99 خبر داد.

کرونا تولید مستند مسابقه «سفر بازی» را متوقف کرد/ ادامه تولید از بهار 99

«احمد شفیعی» مدیر استودیو نوبین در گفت وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس با اعلام این مطلب اظهار داشت: از مدتی قبل مراحل تولید محصول جدید استودیو نوبین با عنوان مستند مسابقه «سفربازی» را آغاز کرده بودیم و قرار بود فصل اول این مسابقه جذاب تلویزیونی را در شهر شیراز کلید بزنیم که به دلیل شیوع ویروس کرونا و بر اساس دستور کارگروه مقابله با کرونا مراحل تولید را به طور کامل متوقف کردیم.

وی افزود: ماهیت مستند مسابقه «سفربازی» نیاز به سفر گروه زیادی از عوامل به شهرهای مختلف دارد که با توجه به شرایط خاص کشور فعلا مراحل تولید را بازگشت کشور به شرایط عادی بطور کامل متوقف کردیم و به احتمال فراوان از پایان بهار 99 مجدد مراحل تولید را آغاز خواهیم کرد.

شفیعی ادامه داد: کلیت مستند مسابقه «سفربازی» موضوع اهمیت گردشگری و معرفی جاذبه‌های توریستی کشور به مردم است که در فصل اول این برنامه که از شهر شیراز آغاز می‌شود ۲ گروه شرکت کننده با یکدیگر رقابت خواهند کرد. در واقع هر فصل از برنامه شامل ۵ قسمت است که در هر قسمت دو گروه سه نفره وارد چالش خواهند شد و در حین بازدید از مکان‌ها و جاذبه‌های بدیع گردشگری هر شهر باید برای رسیدن به نقطه نهایی سفر با یکدیگر رقابت در قالب آیتم‌های مختلف را تجربه کنند.

مدیراستودیو نوبین با اشاره به ویژگی‌های «سفربازی» خاطرنشان کرد: این نوع برنامه‌سازی برای اولین بار در قالب یک ریلیتی شو تجربه می‌شود و گروه‌های شرکت کننده که هر گروه متشکل از سه شرکت کننده خواهد بود ابتدا باید ویدئوی درخواست حضور در مسابقه را برای سایت برنامه «سفربازی» ارسال کنند و گروه‌ها پس از بررسی تیم کارشناسی و در صورت تائید وارد رقابت خواهند شد و در پایان هر فصل به گروه برگزیده مبلغ ۳۰ میلیون تومان جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

وی در خاتمه اظهار داشت: مستند مسابقه «سفربازی» تولید شده در استودیو نوبین و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است و مهدی جبین شناس کارگردان، محسن مرادی مجری طرح و علی قرائتی کوپائی به عنوان تهیه کننده در این مجموعه حضور دارند که قرار است سال 99 از شبکه مستند روی آنتن برود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول