اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

استمرار حمایت‌های فعالان اقتصادی خراسان رضوی برای مقابله با ویروس کرونا

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با تاکید بر اینکه کمک‌های مالی فعالان اقتصادی بخش خصوصی در قالب ستاد مردمی پشتیبانی مقابله با کرونا استان ادامه دارد، گفت: تاکنون از این محل تجهیزاتی برای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان خریداری شده است.

استمرار حمایت‌های فعالان اقتصادی خراسان رضوی برای مقابله با ویروس کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رسولیان اظهار کرد: هفته گذشته طبق پیشنهاد فعالان اقتصادی استان، مقرر شد به‌منظور تامین تجهیزات و اقلام مورد نیاز مقابله با کرونا برای دانشگاه‌های علوم پزشکی، ستاد مردمی پشتیبانی مقابله با کرونا تشکیل شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه مدیریت اجرایی ستاد مردمی پشتیبانی مقابله با کرونا استان برعهده فعالان اقتصادی است، افزود: همه بخش‌های دولتی اعم از دستگاه‌های اجرایی تعهد دارند که با این ستاد همراهی داشته باشند.

وی به معرفی کارکردهای ستاد مردمی پشتیبانی مقابله با کرونا استان پرداخت و تصریح کرد: بخش مهمی از این ستاد به حوزه اطلاع رسانی، پاسخگویی به مردم و ارتباط با رسانه اختصاص یافته است.

رسولیان خاطرنشان کرد: ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با کرونا استان در زمینه تامین و ساماندهی نیرو، پیشگیری، آموزش و درمان نیز با کمک دانشگاه علوم پزشکی مشهد فعال خواهد بود و زنان و جوانان در این ستاد نقش مؤثر خواهند داشت، از طرفی شماره حسابی هم برای واریز کمک‌های مردمی در این ستاد در نظر گرفته شده که به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی ایران هزینه خرید ۱۲ ونتیلاتور را تأمین کرده است، بیان کرد: همچنین انجمن صنایع تبدیلی استان حدود ۲ میلیارد ریال، انجمن کیک و کلوچه استان یک میلیارد ریال و واحدهای تولیدی فولاد نیز بیش از ۱۵ میلیارد ریال در حوزه مقابله با ویروس کرونا کمک مالی کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه کمک‌های مالی فعالان اقتصادی بخش خصوصی در قالب ستاد مردمی پشتیبانی مقابله با کرونا استان ادامه دارد، افزود: تاکنون از این محل تجهیزاتی برای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان خریداری شده است.

رسولیان با اشاره به اینکه نیاز جدی به تجهیزات مقابله با کرونا در دانشگاه‌های علوم پزشکی استان وجود دارد، گفت: امید است در قالب ستاد مردمی پشتیبانی مقابله با کرونا بتوان نیازهای اولیه این دانشگاه‌ها را تامین کرد.

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول