اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

پرداخت 600 میلیارد ریال غرامت به کشاورزان آذربایجان‌شرقی / فرصت 3 روزه برای بیمه محصولات

مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان آذربایجان‌شرقی از پرداخت تمام مبالغ غرامت محصولات باغی و زراعی کشاورزان خسارت دیده استان خبر داد.

پرداخت 600 میلیارد ریال غرامت به کشاورزان آذربایجان‌شرقی / فرصت 3 روزه برای بیمه محصولات

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی تبریزی در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه در سال زراعی 98-97 تعداد 104 هزار و 305 فقره غرامت به مبلغ 600 میلیارد ریال به خسارت‌دیدگان همه زیربخش‌های کشاورزی شامل دام، طیور، محصولات باغی و محصولات زراعی در استان آذربایجان‌شرقی پرداخت شده است، اظهار داشت: به استحضار کشاورزان و باغداران خسارت‌دیده در سراسر استان می‌رساند، تمام مبالغ برآورد شده و تائید شده غرامت محصولات  باغی و زراعی در استان در تاریخ 21 اسفندماه از طرف صندوق بیمه کشاورزی به حساب‌های آنان نزد بانک کشاورزی واریز شده است.

وی افزود: کشاورزان و باغداران می‌توانند با مراجعه به شعب و نمایندگی‌های بیمه در سراسر استان از فرصت باقی‌مانده تا پایان سال نسبت به بیمه محصولات زراعی و باغی خود اقدام کنند.

مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان با بیان اینکه با توجه به لزوم جلوگیـری از مراجعه حضوری و مقابله با شیوع ویروس کرونـا، صندوق بیمه کشاورزی امکاناتی را برای بیمه‌گذاران بیمه کشاورزی، فراهـم کرده است، افزود: با هدف  کاهش تردد و جلوگیـری از مراجعه حضوری در مقابله با شیـوع ویروس کرونا (کووید ـ ۱۹)، صندوق بیمه کشاورزی تسهیلاتی را برای بیمه‌گذاران از طریق مراجعه اینترنتی به پایگاه اطلاع‌رسانی مشتریان بیمه کشاورزی به نشانی cs.sabka.ir برای ثبت خسارات و مشاهده سوابق بیمه‌ای آنان، فراهم کرده است.

وی با تأکید بر همکاری عموم مردم و جامعه کشاورزی استان برای مقابله با ویروس کرونا، متذکر شد: بیمه‌گذاران به‌منظور کاهش تردد و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و با هدف ثبت خسارت مورد بیمه‌ای خود می‌توانند با ارسال پیامک به شماره همراه کارگزار صدور بیمه‌نامه (ذکر شده در بیمه‌نامه) یا مدیرعامل نمایندگی بیمه کشاورزی (اعلام شده در سایت صندوق بیمه) اقدام کنند.

تبریزی با دعوت از همه بیمه‌گذاران برای تسهیل در فرآیند بررسی خسارت واحد تولیدی خود اعم از مزارع، باغ‌ها، استخرهای پرورش ماهی، بی‌درنگ با اعلام  خسارت خود از طرق یاد شده نسبت به ثبت خسارات واحد تولیدی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول