اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

توزیع ۳۵ هزار ماسک رایگان بین مردم شهرری توسط اوقاف این شهرستان

مدیر اداره اوقاف شهرستان ری از تولید و‌ توزیع ۳۵ هزار ماسک رایگان در شهرستان ری خبر داد و گفت: از این تعداد، ۱۵ هزار ماسک در بین مردم کهریزک توزیع خواهد شد.

توزیع ۳۵ هزار ماسک رایگان بین مردم شهرری توسط اوقاف این شهرستان

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، با شیوع ویروس کرونا در تهران و‌توصیه‌های ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر کاهش تردد در سطح شهر بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی در تهران و به ویژه بقاع متبرکه لغو شده است و خادمان امامزادگان برای ضدعفونی معابر وارد کار شده‌اند.

 

 

مرتضی صادقی رئیس اداره اوقاف شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به وجود ۱۵ بقعه در شهرستان ری اظهار داشت: تربت‌خانه تمام بقاع متبرکه شهرستان ری بسته شده است و خادمان این بقاع به منظور مهار کرونا فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه برپایی نماز جماعت در تمام بقاع متبرکه شهرستان ری تعطیل شده است، افزود: به منظور جلوگیری از شیوع کرونا از تجمعات خودداری می‌شود و تمام برنامه‌های ایام رجبیه در بقاع متبرکه شهرستان ری لغو شدند.

صادقی با اشاره به اینکه ضدعفونی معابر و خیابان‌های شهرستان ری هر شب توسط خادمان افتخاری امامزادگان انجام می‌شود، گفت: پس از ضدعفونی بقاع متبرکه، معابر عمومی منطقه نیز  توسط خادمان افتخاری ضدعفونی شدند.

رئیس اداره اوقاف شهرستان ری با بیان اینکه تاکنون ۳۵ هزار ماسک با کمک خیران و موقوفات مربوطه تولید شده است، افزود: این ماسک‌ها در امامزاده عبدالله (ع) شهرستان ری توسط خادمان افتخاری بسته‌بندی و در سطح شهرستان ری توزیع می‌شود. همچنین بر اساس وقف یکی از خیران، ۱۵ هزار ماسک نیز در بین مردم کهریزک توزیع خواهد شد.

به گزارش فارس، خادمان و جهادگران بقاع متبرکه استان تهران در مناطق مختلف اقدام به ضدعفونی معابر و‌توزیع رایگان ماسک بین مردم می‌کنند تا از این طریق گامی به سوی مهار کرونا بردارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول