اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مهیا کردن زیرساخت‌های اینترنتی برای ارائه خدمات به مشتریان شرکت فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، تحقق حقوق شهروندی و کاهش تردد ارباب رجوع زیرساخت‌های اینترنتی برای مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان مهیا شده است.

مهیا کردن زیرساخت‌های اینترنتی برای ارائه خدمات به مشتریان شرکت فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان

عبدالله‌ گیتی منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود و فرهنگ‌سازی صورت گرفته مبنی بر کاهش تردد شهروندان خوشبختانه مالکین مجاری عرضه، مصرف کنندگان عمده‌، واحدهای تولیدی و صنعتی، خانوارهای نفت سفید سوز و غیره می‌توانند با مراجعه به پرتال اینترنتی این شرکت نسبت به ثبت درخواست سوخت مورد نیاز خود در سامانه‌های اینترنتی مشخص شده اقدام نمایند.

وی اعلام کرد: سهمیه نفت سفید خانوارها نیز به صورت فصلی بر روی کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب شارژ می‌شود و نیازی به مراجعه این عزیزان به نواحی 9 گانه منطقه برای دریافت کالابرگ نفت سفید نیست.

وی ضمن تکذیب تعطیلی مجاری عرضه منطقه با توجه به شیوع ویروس کرونا اعلام کرد: 77 باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و 52 باب جایگاه سی.ان.جی در استان فعال هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، از همکاری بسیار خوب مالکین مجاری عرضه منطقه با این شرکت در خصوص ضد عفونی و گندزدایی کردن روزانه مجاری عرضه، تهیه ماسک و دستکش برای پرسنل جایگاه، تعبیه و نصب بسته‌های دستکش یک بار مصرف برای استفاده شهروندان در زمان سوختگیری و غیره تشکر و قدردانی کرد.

گیتی‌منش همچنین به اقدامات صورت گرفته در خصوص هماهنگی و تعامل با سازمان صمت و دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص تهیه مواد ضد عفونی، ماسک، دستکش و دیگر اقلام مورد نیاز مالکین مجاری عرضه منطقه اشاره کرد و خواستار توجه ویژه شهروندان به رعایت نکات بهداشتی در هنگام حضور در مجاری عرضه منطقه شد.

وی اضافه کرد: حتی‌المقدور در زمان حضور در جایگاه برای دریافت سوخت دستکش یک بار مصرف به همراه داشته باشند.

این مقام مسوول همچنین خواستار عدم پرداخت نقدی بهای فرآورده توسط شهروندان در زمان سوختگیری در مجاری عرضه منطقه شد و اظهار داشت: در همه جایگاه‌های عرضه سوخت زیرساخت الکترونیکی پرداخت وجه مهیا و نصب شده است.
انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول