اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تعطیلی 3 نانوایی در فیروزآباد به دلیل عدم رعایت بهداشت/پلمب 20 واحد صنفی متخلف در داراب

رئیس شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد از تعطیلی ۳ باب نانوایی به دلیل عدم رعایت بهداشت خبر داد.

تعطیلی 3 نانوایی در فیروزآباد به دلیل عدم رعایت بهداشت/پلمب 20 واحد صنفی متخلف در داراب

 خدابخش چگینی طی بازدید از صنف نانوایان شهرستان فیروزآباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فیروزآباد اظهار داشت: در بازدید مشترک ادارات صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات، اماکن و شبکه بهداشت و درمان، کارشناسان بهداشت محیط این شبکه، ۳ باب نانوایی که با وجود اخطارهای قبلی بهداشت، مقررات بهداشتی را رعایت نکرده تعطیل کرد.

وی افزود: با توجه به وضعیت کنونی جامعه، جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بازدید و نظارت مهندسان بهداشت محیط بر تمام مراکز تهیه و توزیع و اماکن عمومی بیشتر شده و در ارتباط با متخلفان اغماضی وجود ندارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد ادامه داد: نانوا با همان دستی که نان را تحویل مشتری داده نمی‌تواند با همان دست وجه نقد و یا کارت‌بانکی تحویل گیرد.

چگینی بیان کرد: علاوه بر این نانوا باید با رعایت اصول بهداشت، استفاده از دستکش یکبار مصرف، ماسک و روپوش نان را به مشتری تحویل و در صورت نیاز به گرفتن پول یا کشیدن کارت، کارت توسط مشتری کشیده شود و فقط رسید وجه به متصدی نشان داده شود و یا پول در یک سبد مجزا بدون تبادل کارت و کاغذ قرار گیرد.

پلمب 20 واحد صنفی متخلف در داراب

طی بررسی و نظارت گشت مشترک با حضور بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت، اماکن نیروی انتظامی  و بازرسان اتاق اصناف از واحدهای صنفی شهر داراب، 20 واحد صنفی به دلیل عدم  رعایت  مصوبات شورای تامین و مدیرت بحران پلمپ شد.

همچنین طی بازدید گشت مشترک از واحدهای صنفی جنت‌شهر 4 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل شورای تامین و یک واحد نانوایی به دلیل عدم رعایت بهداشت پلمپ شد.
همچنین در بخش فسارود با حضور بخشدار و بازرسان، ده باب مغازه و چندین نانوائی بازدید و تذکرات لازم را به آنها دادند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول