اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

اجرای پویش #کتاب_خانه در روزهای کرونایی/ عرضه کتاب‌های الکترونیکی و گویا با تخفیف بالا

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ایجاد امکان خرید کتاب‌های الکترونیکی و گویا با تخفیف در ایام نوروز در قالب پویش #کتاب _خانه خبر داد.

اجرای پویش #کتاب_خانه در روزهای کرونایی/ عرضه کتاب‌های الکترونیکی و گویا با تخفیف بالا

به گزارش خبرگزاری فارس، محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری جلسه مشترک معاونت امور فرهنگی و مرکز فناوری‎های اطلاعات و رسانه‏‌های دیجیتال با تعدادی از فعالان نشر الکترونیک گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و تاکید بر در خانه ماندن برای جلوگیری از شیوع ابتلا به این ویروس، یکی از فعالیت‏‌های مردم در این ایام، می‎تواند کتابخوانی باشد. برخی صاحبان کسب و کارهای مجازی، پلتفرم‎‏های کتاب الکترونیک و تولیدکنندگان محتوا در این حوزه در اقدامی پسندیده و خودجوش، خدماتی همچون تخفیف خرید کتاب و ... به مشتریان خود ارائه کرده‎اند.

وی ادامه داد: برای این منظور معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مصمم شد همگام با این اقدام و در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، نقشی کوچک در این مسیر ایفا کنند و تسهیلاتی برای خرید کتاب‌های الکترونیکی، صوتی و ... به مردم عزیز کشور ارائه نمایند.

معاون امور فرهنگی درباره مصوبات این جلسه گفت: مقرر شد از تاریخ یکم تا ۲۰ فروردین ماه، همه کتاب‏‌های عمومی پلتفرم‏‌های مشارکت‎کننده در این طرح با تخفیف ۷۰ درصد و همه کتاب‏‌های کودک و نوجوان با تخفیف ۸۰ درصد عرضه شود. برای این منظور کد تخفیف یکسانی توسط پلتفرم‎های مشارکت‌کننده ایجاد می‎شود و هر کاربر می‌تواند با استفاده از این کد‌های تخفیف در طول ایام پویش هر روز نسبت به استفاده از تخفیف خرید کتاب دلخواه خود اقدام کند.

 جوادی خاطرنشان کرد: امید است با همراهی و اهتمام فعالان حوزه نشر الکترونیک، نقشی در تقویت سبد فرهنگی خانواده‌های ایرانی داشته باشیم و در عین حال برای روزهایی که تاکید بر ماندن در خانه‌ها می‌شود، به مردم کمک کنیم.

لازم به توضیح است در قالب پویش #کتاب_خانه پلتفرم‌های فیدیبو، طاقچه، نوار، کتابراه و پژوهان با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کتاب‌های بزرگسال خود را با ۷۰درصد و کتاب‌های کودک و نوجوان را با ۸۰ درصد تخفیف عرضه خواهند کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول