اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

خبرنگاران در خط مقدم مقابله با شیوع بیماری کرونا قرار دارند/ توزیع بسته‌های بهداشتی میان رسانه‌ها

رئیس خانهٔ مطبوعات استان قزوین گفت: امروز خبرنگاران در خط مقدم مقابله با شیوع بیماری کرونا قرار دارند و وظیفه دارند با انتشار اخبار خوب، مفید و امیدبخش هم مردم را آگاه کرده و هم به حفظ امنیت روانی جامعه کمک کنند.

خبرنگاران در خط مقدم مقابله با شیوع بیماری کرونا قرار دارند/ توزیع بسته‌های بهداشتی میان رسانه‌ها

جابر خرم‌نیا، رئیس خانۀ مطبوعات استان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین با تأکید بر رسالت اصحاب رسانه در آگاهی‌بخشی صریح و به‌موقع به مردم عنوان کرد: در وضعیت بحرانی شیوع ویروس کرونا، رسانه‌ها وظیفه دارند با انتشار اخبار خوب، مفید و امیدبخش هم مردم را آگاه کرده و هم به حفظ امنیت روانی جامعه کمک کنند.

وی عنوان کرد: در عرصهٔ مقابله با شیوع ویروس کرونا گروه‌های بسیاری پای‌کار آمده‌اند، به‌ویژه پرستاران و کادر درمانی که در خط مقدم رسیدگی و درمان بیماران حضور دارند و گروه‌های جهادی، هیئتی، مردمی و بسیجی که برای توزیع اقلام بهداشتی، ضدعفونی کردن شهرها و کمک به مردم از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.

رئیس هیئت مدیرهٔ خانهٔ مطبوعات عملکرد خبرنگاران را در این شرایط خطیر توصیف کرد و افزود: خبرنگاران نیز در این شرایط با حضور میدانی و تهیهٔ اخبار متنوع برای آگاه‌سازی مردم در خط مقدم مقابله با شیوع بیماری قرار دارند، اما تلاش آن‌ها کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد و لازم است از آن‌ها تجلیل شود.

خرم‌نیا با اشاره به ضرورت حفظ سلامت همهٔ جهادگران رسانه‌ای که برای مقابله با شیوع بیماری در میدان قرار دارند و به انتشار اخبار می‌پردازند، عنوان کرد: در این زمینه خانهٔ مطبوعات استان قزوین و سازمان بسیج رسانه، مشترکاً بسته‌های بهداشتی را تهیه کرده‌اند که میان مدیران رسانه‌ها توزیع خواهد شد.

این مسؤول عنوان کرد: این بسته با مشارکت سپاه پاسداران، شرکت بیدستان و برخی از فعالان دغدغه‌مند تهیه شده و با توجه به محدودیت‌های موجود، میان رسانه‌ها توزیع خواهد شد.

خرم‌نیا افزود: مدیران رسانه‌ها می‌توانند طی امروز و فردا(دوشنبه و سه شنبه) با مراجعه به سازمان بسیج رسانه این بسته را تحویل گرفته و به صلاحدید خود میان خبرنگارانی که بیشتر در حوزهٔ مقابله با شیوع بیماری قرار دارند تقسیم کنند.

رئیس هیئت مدیرهٔ خانهٔ مطبوعات استان قزوین در پایان عنوان کرد: ما از همهٔ اصحاب رسانه درخواست می‌کنیم اگر به تولید و انتشار اخبار میدانی از شیوع ویروس اقدام می‌کنند ضمن توجه به رسالت‌های مقدس خویش، مراتب بهداشتی و ضرورت‌های حفظ سلامت شخصی را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول