اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

۱۱ اتحادیه صنفی در قزوین از امروز تعطیل می شوند/ادامه فعالیت فروشگاه‌های مواد غذایی

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با توافق انجام شده از امروز ۱۱ اتحادیه صنفی فعالیت خود را در استان قزوین تعطیل می‌کنند.

۱۱ اتحادیه صنفی در قزوین از امروز تعطیل می شوند/ادامه فعالیت فروشگاه‌های مواد غذایی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین منوچهر حبیبی، معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین اظهار کرد: با اطلاع‌رسانی گسترده‌ای که صورت گرفت از مردم انتظار داشتیم که سفرهای نوروزی را تعطیل کنند و در منزل بمانند اما گویا عده‌ای همچنان این بیماری را جدی نگرفته‌اند و از خطر آن آگاه نشده‌اند و تا خدای ناکرده خودشان دچار نشوند به حساسیت موضوع پی نمی‌برند.

وی افزود: در استان قزوین از آنجا که در مسیر چند استان کشور قرار دارد همچنان شاهد عبور خودروهایی از استان‌های دیگر هستیم که این بی توجهی ایجاب می‌کند نظارت‌های خود را بیشتر کنیم.

حبیبی تصریح کرد: قرار گرفتن در مسیر استان‌های آلوده مانند تهران، مرکزی، گیلان و قم موجب شده همچنان مسافرانی از این استان‌ها از قزوین عبور کنند که تاکید کرده‌ایم با کمک نیروی انتظامی، هلال احمر، مرکز بهداشت مبادی ورودی به استان را با دقت بیشتری رصد و کنترل کنند و هر فرد آلوده‌ای به استان خود بازگردانده شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآور شد: امروز جلسه‌ای با اصناف، بازاریان، سازمان صمت و اتحادیه‌های مختلف استان داشتیم و قرار شد به جز فروشگاه‌های مواد غذایی و کالاهای اساسی سایر واحدهای صنفی تعطیل شوند تا از تجمع بی مورد شهروندان جلوگیری شود.

حبیبی گفت: ۱۱ اتحادیه صنفی که ضروری نیستند قرار شده از امروز دوشنبه تعطیل شوند و فقط فروشگاه مواد غذایی فعالیت خواهند کرد تا مردم اقلام اساسی خود را تأمین کنند.

وی اظهار داشت: میوه شب عید مردم نیز به میزان کافی تأمین شده و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.

حبیبی بیان کرد: تمامی اقدامات پیشگیرانه و تعطیلی مدارس و بازار برای تأمین سلامت مردم است و همچنان انتظار داریم با همراهی و مشارکت مردم شاهد کاهس ابتلاء به این ویروس و عبور از شرایط بحرانی باشیم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول