اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتاب درسی سال آینده دانش‌آموزان از 24 فروردین

ثبت‌نام اینترنتی کتاب درسی سال آینده دانش‌آموزان بر اساس تقویم سفارش کتب درسی از 24 فروردین سال 99 آغاز می‌شود و تمام کتب درسی از طریق مدارس توزیع خواهد شد.

آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتاب درسی سال آینده دانش‌آموزان از 24 فروردین

خبرگزاری فارس ـ گروه آموزش و پرورش: در سال تحصیلی آینده، تمام کتاب‌‌های درسی دانش‌آموزان از طریق ثبت‌نام در سامانه www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com انجام می شود.

ثبت‌نام به دو روش فردی و گروهی انجام می‌شود در روش فردی، خانواده دانش‌آموز با مراجعه به سامانه، ثبت‌نام را انجام می‌دهد و برای خانواده‌هایی که امکان ثبت‌نام فردی وجود ندارد، مدیریت مدرسه ثبت‌نام گروهی دانش‌آموزان را انجام می‌دهد.

 اما بر اساس تقویم زمانی، سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی 1400ـ1399 انجام می‌شود:

ثبت‌نام کتاب درسی نوآموزان آمادگی تکمیلی(پیش‌دبستانی استثنایی) و دانش‌آموزان پایه دوم تا ششم دوره ابتدایی(مدارس عادی و اسثنایی)، دانش‌آموزان پایه هشتم و نهم دوره اول متوسطه و دانش‌آموزان پایه هشتم و نهم دوره اول متوسطه پیش حرفه‌ای استثنایی، دانش‌آموزان پایه یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه(نظری، فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش) و دانش‌آموزان پایه یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه حرفه‌ای استثنایی از 24 فروردین سال آینده آغاز شده و تا 23 خرداد 99 ادامه دارد.

ثبت‌نام کتاب درسی نوآموزان آمادگی مقدماتی(پیش‌دبستانی استثنایی) و دانش‌آموزان پایه اول دوره ابتدایی(مدارس عادی و استثنایی) از هشتم تیر شروع شده و تا نهم شهریور سال 99 ادامه دارد.

ثبت‌نام کتاب درسی دانش‌آموزان پایه هفتم دوره اول متوسطه، دانش‌آموزان پایه هفتم دوره اول متوسطه پیش‌حرفه‌ای استثنایی، دانش‌آموزان پایه دهم دوره دوم متوسطه و دانش‌آموزان پایه دهم دوره دوم متوسطه حرفه‌ای استثنایی هم از هشتم تیر آغاز شده و تا 15 شهریور ادامه دارد.

همچنین اصلاح سفارش کتاب برای تمام دوره‌های تحصیلی از 16 تیر آغاز شده و تا 31 شهریور 99 ادامه دارد و ان‌شاءالله دانش‌آموزان اول مهر، کتاب‌های درسی را از طریق مدرسه تحویل می‌گیرند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول